اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک

پارک بانوان گتوند احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار گتوند از ساخت پارک بانوان در این شهرستان در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع خبر داد.

پارک بانوان گتوند احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، محسن شکری‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون بانوان فرمانداری اظهار داشت: 2 هزار و 500 متر مربع زمین برای احداث پارک بانوان در گتوند اختصاص داده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه عملیات خاکریزی پارک ساحلی و در ادامه آن تا روبه روی خیابان استقلال رو به پایان است لذا از این قسمت 2 هزار و500 متر مربع را برای پارک بانوان اختصاص داده‌ایم.

شکری زاده به زمان اجرای این پروژه اشاره و تأکید کرد: در تلاش هستیم تا نهایتا در شهریور ماه امسال کار اجرایی این پارک را آغاز کنیم.

شهردار گتوند گفت: حصار کشی این پارک و تأمین فضایی که امنیت کافی را برای بانوان به همراه داشته باشد توسط شهرداری انجام می‌شود ضمن اینکه با توجه به همجواری این زمین با رودخانه کارون پوشش گیاهی خاص و فضای سبز مختص خود را می‌طلبد و این کار توسط شهرداری گتوند انجام می‌شود.   

این مقام مسئول تأکید کرد: نبود پارک بانوان در سطح شهرستان گتوند باعث محدودیت در ورزش برای بانوان می‌شود که در  تلاش هستیم تا ساخت این پارک در اسرع وقت انجام شود.

شکری زاده گفت: پارک‌های بانوان اماکنی هستند که تنها بانوان حق حضور در آن را دارند تا بتوانند بدون حجاب و با آرامش و خیالی راحت استراحت و ورزش کنند به همین دلیل همه بخش‌های مدیریت این پارک‌ها به زنان سپرده می‌شود.

شهرستان گتوند با داشتن 60 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است. تاکنون تعداد بسیار محدودی پارک بانوان در برخی شهرهای خوزستان راه‌اندازی شده و حتی هنوز مرکز خوزستان از داشتن پارک بانوان محروم است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول