اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

خبرگزاری فارس از تأثیرگذارترین رسانه‌های خراسان جنوبی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی نقش رسانه‌ها را در عرصه‌های مختلف کشور بسیار مهم دانست و گفت: خبرگزاری فارس از تأثیرگذارترین رسانه‌های استان است.

خبرگزاری فارس از تأثیرگذارترین رسانه‌های خراسان جنوبی است

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید امانت و صداقت داشته باشند، اظهار کرد: خبرگزاری فارس با منش ولایت‌مدارانه خود توانسته است در عرصه تبلیغاتی نقش مؤثری در برابر تهاجمات بیگانگان ایفا کند.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در ابعاد مختلف کشور بسیار مهم است، افزود: حفظ و ترویج ارزش‌های علمی و فرهنگی جامعه در گرو مجاهدت‌های خالصانه خبرنگارانی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرگزاری فارس استان در ارتباط با تبیین و انتقال ارزش‌ها نقش مؤثری داشته است، گفت: رسانه‌ها باید با صداقت و تبیین درست ابعاد مختلف کشور اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بتوانند توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کنند.

عبادی با اشاره به اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی میان مسئولان و مردم هستند، تصریح کرد: باید رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق درد و دل مردم را به گوش مسئولان رسانده و با صداقت و امانت سخنان مسئولان را به گوش مردم برسانند.

وی از برنامه‌ها و مصاحبه‌های خبرگزاری فارس خراسان جنوبی در ایام انتخابات مجلس تشکر کرد و گفت: در ایام انتخابات برگزاری جلسات و مصاحبه‌هایی که توسط خبرگزاری فارس استان انجام شد بسیار عالی و تأثیر‌گذار بود.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم و مسئولان اعتماد زیادی به اخبار خبرگزاری فارس دارند، افزود: خبرگزاری فارس باید با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح بتواند اعتماد مردم و مسئولان را حفظ کند.

عبادی ادامه داد: راستگویی، انتقال دقیق و سریع اخبار از شاخص‌‌های مهم رسانه‌هاست که خبرگزاری فارس در اجرای این شاخص‌ها تاکنون موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه اخبار باید دقیق و جامع بوده و براساس شایعات نباشد، گفت: خبرنگار نباید برداشت خود را در خبر بنویسد بلکه باید سخنان را همانطور که در جلسه گفته شده است، انتقال دهد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول