اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون خبر داد

راه‌اندازی اتوماسیون مدارس بردخون تا پایان شهریورماه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون از راه‌اندازی اتوماسیون مدارس بردخون تا پایان شهریور امسال خبر داد.

راه‌اندازی اتوماسیون مدارس بردخون تا پایان شهریورماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین مصلحی‌پور صبح امروز در جلسه هوشمندسازی مدارس بردخون اظهار داشت: با اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، نیاز به تغییر سیستم در آموزش دانش‌آموزان وجود دارد که جایگزینی فناوری و استفاده از آموز‌ش‌های نوین به جای آموزش سنتی از این جمله است.

مصلحی‌پور افزود: در بردخون با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر 19 کلاس و 8 کارگاه هوشمند در مدارس وجود دارد که امیدواریم با مشارکت اولیا و مدارس و همکاری دستگاه‌های اجرایی این تعداد افزایش یابد.

وی بیان کرد: مدارسی که از نعمت سیستم هوشمند بی‌بهره‌اند باید مجهز شده تا در سال تحصیلی جاری همه مدارس از این امکانات بهره‌مند باشند.

رئیس آموزش و پرورش بردخون با اشاره به راه‌اندازی اتوماسیون مدارس تا پایان شهریور گفت: مدارس روستاها به دلیل مشکل اینترنت قادر به استفاده از این فناوری نیستند که امیدواریم با همکاری مخابرات و ایجاد زیرساخت‌های لازم، همه مدارس در شهر و روستاها بتوانند از طریق اتوماسیون و در سریع‌ترین زمان ممکن و با صرفه‌جویی به ارائه خدمات بپردازند.

کارشناس گروه‌های آموزشی و تکنولوژی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز در این نشست گفت: اعظم درویشی از معلمان برجسته بردخون موفق به کسب رتبه دوم کشوری درس علوم تجربی شد.

احمد خالدی افزود: اعظم درویشی دبیر درس علوم تجربی مدرسه راهنمایی نرجس بردخون مفتخر به کسب رتبه دوم کشوری مسابقات فراخوان طراحی آزمون‌های عملکردی درس علوم تجربی دوره راهنمایی شد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول