اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران صورت گرفت

دستگیری سارق یک میلیارد ریالی در زابل

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق یک میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق یک میلیارد ریالی در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمدحسن دوستی‌نوری اظهار داشت: خانمی با مراجعه به گشت کلانتری 12 این شهرستان ماموران را در جریان سرقت طلا از منزلش به ارزش یک میلیارد ریال قرار داد.

وی ادامه داد: مالباخته در تشریح ماجرا گفت، مقدار یک کیلو 600 و گرم طلا با فاکتور خرید در داخل منزل نگهداری می‌کردم که صبح برای کاری از منزل خارج شدم و پس از بازگشت متوجه شدم طلاهایم به سرقت رفته و بلافاصله ماموران را در جریان قرار دادم و در این زمینه به شخصی به هویت عزیز و همسرش که از اتباع خارجی هستند و در همسایگی ما زندگی می‌کنند، مشکوک هستم.

دوستی‌نوری ادامه داد: ماموران اقدامات خود را برای دستگیری سارقان آغاز و با هماهنگی قضایی به منزل متهمان مراجعه و در یک اقدام ضربتی همسر متهم را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ادامه داد: ماموران در بررسی سوابق متهمه متوجه شدند این زوج دارای چندین فقره سابقه سرقت هستند و متهمه در بازجویی فنی پلیس به سرقت از خانه شاکی با همدستی همسرش اعتراف کرد و ماموران به محل اختفای طلاها مراجعه و طلاهای مسروقه را تحویل مالباخته دادند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول