اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهر‌سازی هرمزگان خبر داد

تجهیز کارگاه ویژه برای تسریع در پروژه‌های راه‌سازی بشاگرد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل راه و شهرسازی هرمزگان از تجهیز و راه‌اندازی کارگاه ویژه برای تسریع در پروژه‌های راه‌سازی بشاگرد خبر داد.

تجهیز کارگاه ویژه برای تسریع در پروژه‌های راه‌سازی بشاگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه‌وکیلی پیش از ظهر امروز در سفر خود به بشاگرد به همراه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها و معاون راه روستایی از روستاهای بشاگرد در حوزه بخشداری گافر و پارامون بازدید کردند.

در این بازدید مسائل و مشکلات راه‌های روستاهای سگن، سگرکن، سیت پیرو، درشهر گافر، پاراپیون، جنگل و آخران مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: با حمایت دولت عدالت‌محور دهم و پی‌گیری‌های به عمل آمده از طرف معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، عملیات اجرایی مسیر حجت‌آباد - آخران به طول 93 کیلومتر از سال 1390 آغاز شده و با احداث کامل مسیر مشکل عمده روستاهای یاد شده حل خواهد شد.

زندیه‌وکیلی افزود: محور دوراهی پاهتک - ملکن - درنگ مدو - آخران به سمت توتان نیز به طول 92 کیلومتر از طریق اداره‌کل راه و شهرسازی استان در حال پی‌گیری و انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عمده این مسیر به طول 56 کیلومتر بازگشایی شده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 1392 کل مسیر بازگشایی و طول حداقل 60 کیلومتر از مسیر در صورت تامین اعتبار آسفالت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: با توجه به لزوم محرومیت‌زدایی از منطقه و بالا بردن شاخص‌های برخورداری از راه در حوزه شهرستان بشاگرد، با همکاری و توجه ویژه معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، یک کارگاه امانی راه‌سازی برای بازگشایی محور ملکن درنگ مدو و سایر مسیرهای فاقد راه و بازگشایی نشده در نظر گرفته شده که با مرکزیت روستای درنگ مدو در حال تجهیز است و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول