اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال چالوس:

چالوس میزبان مرحله نهایی فوتسال قهرمانی کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال چالوس از میزبانی این شهر برای برگزاری مرحله نهایی فوتسال قهرمانی کشور خبر داد.

چالوس میزبان مرحله نهایی فوتسال قهرمانی کشور شد

هومن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: از آنجایی  که چالوس در دوره قبل این مسابقات میزبانی بسیار شایسته‌ای را از خود نشان داد و تیم‌های شرکت‌کننده رضایت خاطر خوبی از شرایط میزبانی داشتند به همین منظور بار دیگر درخواست میزبانی مرحله نهایی این مسابقات را دادیم و موفق به کسب میزبانی شدیم.

این مسئول افزود: مسابقات فوتسال زیر گروه کشور با شرکت 48 تیم از سراسر کشور آغاز شد و پس از چند دور برگزاری اکنون هشت تیم به مرحله نهایی صعود کردند که از روز شنبه 24 تیر ماه 91  به مدت پنج روز در سالن ورزشی چالوس به مصاف یکدیگر می‌روند.

ملک‌پور بیان داشت: تیم‌های حسینی چالوس، ماهان مشهد، شمس خوی، پارس آباد اردبیل، شهرداری رشت، مرصاد تهران، پرسپولیس اندیمشک و پوریای ورامین هشت تیم صعودکننده به مرحله نهایی این رقابت‌ها هستند که از این تعداد دو تیم به رقابت‌های فوتسال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور صعود خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در روز فینال این مسابقات، عباس ترابیان رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال، علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و مسئولان ورزشی استان مازندران نیز در محل برگزاری این مسابقات در سالن ورزشی چالوس حضور خواهند یافت.

رئیس هیئت فوتبال چالوس متذکر شد: تیم فوتسال حسینی چالوس یکی از نمایندگان این شهرستان توانست با ارائه بازی‌های بسیار زیبا و فنی با اقتدار به مرحله نهایی مسابقات فوتسال زیر گروه دسته دو کشور صعود کند و امیدواریم در ادامه راه نیز شاهد صعود این تیم به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور باشیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: تماشای این مسابقات برای عموم رایگان است و از شهروندان چالوسی و نوشهری می‌خواهیم تا با حضور خود فضای این مسابقات را پربارتر کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول