اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

ماندانا زندی رمان «ستاره‌های دنباله‌دار» را به ناشر سپرد

خبرگزاری فارس: یک نویسنده از اتمام نگارش رمان «ستاره‌های دنباله‌دار» با موضوع «تقابل سنت و مدرنیته» خبر داد و گفت: این اثر در آینده نزدیک برای مطالعه گروه سنی بزرگسالان منتشر می‌شود.

ماندانا زندی رمان «ستاره‌های دنباله‌دار» را به ناشر سپرد

ماندانا زندی، نویسنده ادبیات بزرگسالان در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات و کتاب باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه چندی پیش نگارش رمان «ستاره‌های دنباله‌دار» به اتمام رسید، بیان داشت: این رمان را برای چاپ و انتشار به انتشارات «شادان» سپردم.

 وی، ژانر رمان «ستاره‌های دنباله‌دار» را اجتماعی دانست و اضافه کرد: این رمان درباره خانواده‌ای که دارای چهار فرزند بوده، به نگارش درآمده است به نوعی والدین این فرزندان درگیر وقایع و اتفاقاتی هستند که برای این فرزندان رخ می‌دهد.

زندی ادامه داد: در محتوا و مضمون رمان «ستاره‌های دنباله‌دار» به موضوعات و مقوله‌هایی همچون «جانبازان»، «اهدای عضو» و «گذشت از قصاص» توجه‌ کرده و به آنها پرداخته‌ام.

وی با بیان اینکه مضمون رمان «ستاره‌های دنباله‌‌دار» کاملاً اجتماعی و سنتی است، افزود: این رمان تقابل «مدرنیته» با «سنتی بودن» است یعنی بچه‌هایی که سنتی بودن پدر و مادرهای خود را نمی‌توانند، بپذیرند و به نوعی در این اثر تقابلی بین والدین و فرزندانشان پیش می‌آید و در نهایت راه‌حل نهایی برای مخاطب به تصویر کشیده می‌شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول