اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سعدآباد:

رونق مساجد از مهم‌ترین وظایف روحانیون مستقر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سعدآباد گفت: رونق مساجد از مهم‌ترین وظایف روحانیون مستقر است.

رونق مساجد از مهم‌ترین وظایف روحانیون مستقر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی چهارشنبه شب در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سعدآباد اظهار داشت: حضور روحانیون در منطقه یکی از برکاتی است که در اختیار داریم و از این نعمت باید برای ترویج احکام اسلامی در جامعه بهره ببریم.

امام جمعه سعدآباد با تقدیر از اداره تبلیغات اسلامی این منطقه خاطر نشان کرد: در ماه‌های اخیر فعالیت اداره تبلیغات اسلامی در برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌های روحانیون برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ترویجی و تبلیغ احکام ناب اسلامی بسیار مؤثر بوده است.

کشاورز بارگاهی عمل به دستورات قرآن کریم را زمینه‌ساز عزت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت دانست و افزود: در این دین الهی به تمامی ابعاد زندگی دنیوی و اخروی انسان توجه شده و با حرکت در مسیر احکام نورانی اسلام می‌توانیم در زندگی دنیوی و اخروی به عزت و سربلندی دست یابیم.

وی رونق مساجد را یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیون مستقر در مناطق دانست و بیان داشت: از روحانیون می‌خواهیم با حضور بیشتر در مساجد تلاش بیشتری برای پاسخگویی به سئوالات مردم و رفع شبهات و نیازهای دینی ایشان داشته باشند و از این طریق زمینه‌ساز رونق مساجد شوند.

بخشدار سعدآباد نیز در این نشست اظهار داشت: در جامعه اسلامی یکی از بزرگترین و اساسی‌ترین وظایف مسئولان تحقق احکام و حدود الهی در عرصه اجتماعی است و ایشان باید از تمام توان و پتانسیل خویش در این راستا بهره ببرند و تمامی اهداف خود را مبتنی بر تحقق این هدف ارزشی بنا گذارند.

غلامرضا وفایی ادامه داد: باید از تمامی فرصت‌هایی که در اختیار داریم برای ترویج احکام الهی در جامعه بهره ببریم و نهادهای فرهنگی و مذهبی در این راستا بیشترین وظیفه را بر عهده دارند و تمامی مسئولان باید در عمل به این وظیفه این نهادها را یاری رسانند.

وفایی با تاکید بر ظرفیت بالای سعدآباد در عرصه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی خاطر نشان کرد: بخش سعدآباد توان و پتانسیل بالایی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی دارد و مسئولان با زمینه‌سازی مناسب در این راستا می‌توانند زمینه‌ساز رشد و توسعه فعالیت‌های مذهبی در جامعه شوند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول