اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چابهار خبر داد

انهدام دو باند حرفه‌ای سرقت خودرو و موتورسیکلت در چابهار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: پلیس چابهار با شناسایی دو باند حرفه‌ای سرقت خودرو 13 نفر از اعضاء آن را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.

انهدام دو باند حرفه‌ای سرقت خودرو و موتورسیکلت در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا کاظمی اظهار داشت: بدنبال اعلام شکایت چند فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان و به منظور افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و شناسایی و دستگیری سریع سارق یا سارقان بلافاصله اکیپ‌های ویژه از کلانتری 11 و پلیس‌های تخصصی شهرستان چابهار رسیدگی به این پرونده‌های سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و فعال‌شدن گشت‌های انتظامی در سطح شهرستان چابهار دو نفر به اتهام سرقت موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند و در ادامه تحقیقات و بررسی‌های پلیس از این دو مظنون مشخص شد این دو نفر از سرکردگان دو باند حرفه‌ای سرقت در شهرستان چابهار هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: بدنبال اعترافات این دو سارق حرفه‌ای و با تحقیقات تخصصی و فنی ماموران تمامی اعضاء این دو باند و مالخران اموال مسروقه شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن محل‌های اختفاء اعضاء این باند طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تعداد 11 نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

کاظمی بیان داشت : در این عملیات و طی بازرسی‌های پلیس تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی مسروقه، تعدادی شناسنامه، مقادیری مواد مخدر از نوع کراک، شیشه و تعدادی لوازم و قطعات سرقتی خودرو و 9 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی در زمینه شناسایی و انهدام این دو باند سرقت و دستگیری تمامی اعضاء آن بازتاب بسیار مثبتی در بین شهروندان و رضایتمندی آنان را در پی داشته است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول