اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی کشور نیاز است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی کشور نیاز است.

بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی کشور نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید احمد رسولی‌نژاد صبح امروز در دیدار با مسئولان هیئت‌های ورزشی خراسان‌رضوی اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کشور گفت: متاسفانه تاکنون سه هزار پروژه ناتمام ورزشی در کشور موجود است که تکمیل آن به بودجه‌ای بالغ بر 6 هزار و 500 میلیارد تومان نیاز دارد.

وی با اهمیت تصویب به هنگام بودجه وزارت ورزش و جوانان افزود: یکی از مشکلات اصلی وزارتخانه تصویب دیر بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی بود.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: متاسفانه کمبود بودجه، مانع کمک مناسب وزارتخانه به هیئت‌های ورزشی استان‌ها شده است که این امر حرکت هیئت‌ها به سمت جذب حامیان مالی را ضروری می‌سازد.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک با همت و تلاش همه مسئولان امر روزهای خوبی را در ورزش کشور پیش‌رو داشته باشیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به ورزش بانوان و اهمیت توجه به این قشر اشاره کرد و گفت: توجه و اهمیت به ورزش بانوان برای رشد و تعالی جامعه امری ضروری و انکارناپذیر است و در این راستا اگر بانوان یک جامعه از نظر بدنی تندرست نباشند مطمئناً جامعه سالمی نخواهیم داشت.

رسولی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به اخلاق ورزشی نیز اشاره کرد و  توجه به اخلاق‌گرایی در ورزش را مهم ارزیابی کرد و افزود: بی‌شک توجه به روحیه ورزشی و دستیابی به مدارج بالای روحی و معنوی مهم‌تر از خود ورزش کردن است.

در ادامه این دیدار همچنین سید علی‌اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای استان در بخش ورزش گفت: ورزشگاه‌های خراسان‌رضوی به نوعی ویترین ورزشی استان محسوب می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی ادامه داد: بر همین اساس توجه به ورزشگاه‌های خراسان‌رضوی جزء اولویت‌های کاری اداره‌کل ورزش خراسان‌رضوی در سال جاری است که از جمله موارد و اولویت‌های کاری می‌توان به نوسازی و بهسازی ورزشگاه تختی و شهید بهشتی مشهد اشاره کرد.

وی ایجاد فرصت‌های آموزشی، توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی، ایجاد فرصت تحصیلی برای همکاران، توجه به مسائل فنی و آموزشی و ایجاد همدلی در میان اهالی ورزش را از جمله برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.

هاشمی جواهری همچنین تهیه سند راهبردی ورزش استان را از مهمترین اقدامات در حال اجرای اداره‌کل ورزش خراسان‌رضوی در چند ماه گذشته تاکنون دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی افزود: امیدواریم هرچه زودتر ساز و کارهای قانونی لازم برای مشخص شدن وضعیت دولتی و یا خصوصی بودن هیئت‌ها مشخص شود تا مدیران ورزشی استان بتوانند بر این اساس تصمیم‌گیری‌های مناسبی انجام دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول