اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گامی در جهت تحقق شعار امسال است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توسعه این آموزش‌ها، گام مهمی در جهت تحقق شعار امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گامی در جهت تحقق شعار امسال است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در دیدار معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و مجموعه فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: انتظار می‌رود سازمان فنی و حرفه‌ای کشور یک سیاست و حرکت انقلابی با شتاب هرچه بیشتر را برای تحقق شعار سال پیش رو بگیرد.

وی تحقق شعار امسال را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: رسالت انقلاب اسلامی خداباوری و خودباوری بوده و مردم نیز باید توانمندی‌های خود را باور داشته باشند.

حجت‌الاسلام میرعمادی با تاکید بر این توسعه کمی و کیفی آموزش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: 25 شهر در لرستان وجود دارد که بسیاری از آنها فاقد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای هستند و باید در این راستا اقدام جدی شود.

امام جمعه خرم‌آ‌باد با بیان اینکه بیکاری یک نوع بیماری است، تصریح کرد: نیروی انسانی و اساتید ماهر و توانمند برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای انتخاب شود، گفت: اساتید مراکز فنی و حرفه‌ای باید افرادی برجسته و دلسوز باشند که با دلسوزی و تعهد نسبت به آموزش کارآموز خود عمل کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی افزود: امکانات و تجهیزاتی که در مراکز فنی و حرفه‌ای وجود دارند، تا حدودی قدیمی هستند که باید در این زمینه اقدامات اساسی صورت بگیرد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول