اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان خبر داد

برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر در کرمان / اکران 5 فیلم کودک در جشنواره شهروند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای کودک و نوجوان با موضوع ایثار در آینده‌ای نزدیک در این خطه خبر داد.

برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر در کرمان / اکران 5 فیلم کودک در جشنواره شهروند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی بعد از ظهر امروز در حاشیه آغاز به کار دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پنج فیلم سینمایی ایرانی همزمان با این جشنواره در سینما شهر تماشا کرمان اکران می‌شود.

وی افزود: این فیلم‌های سینمایی که با موضوع ایثار و برای رده سنی کودک و نوجوان ساخته شده است در سه سانس و با تخفیف بیش از 80 درصدی به نمایش در می‌آید.

حسنی‌سعدی با اشاره به اجرای نمایش عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" در جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان ابراز داشت: فعالیت‌های بسیاری برای تولید تئاترهای فاخر در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان صورت گرفته است.

وی بیان داشت: با برگزاری دوره‌های آموزشی در کرمان تلاش کردیم تا ظرفیت تئاتر در این خطه فعال شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای کودک و نوجوان با موضوع ایثار در آینده‌ای نزدیک در کرمان خبر داد.

حسنی‌سعدی برپایی نمایشگاه کتاب نشر شاهد از تهران را از دیگر بخش‌های حوزه ایثار و شهادت دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند در کرمان برشمرد و خاطر نشان کرد: در نمایشگاه مذکور کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه زبان هنر فضای مناسبی را برای ارائه مفاهیم ایثار باز می‌کند، ابراز داشت: نمایشگاه عکس بچه‌های آسمان نیز با هدف بیان مفاهیم ایثار به شورت غیرمستقیم در جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان دایر می‌شود.

به گزارش فارس، دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند در کرمان در بخش‌های مختلف تا 30 تیرماه در محل پارک شورا دایر است.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول