اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

23 هزار دانش‌آموز گچسارانی واجد شرایط ثبت‌نام در سال تحصیلی جدید هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: افزون بر 23 هزار دانش‌آموز گچسارانی واجد شرایط ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید هستند.

23 هزار دانش‌آموز گچسارانی واجد شرایط ثبت‌نام در سال تحصیلی جدید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یدالله مرادی در جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و رمضان اظهار کرد: در طول یکسال گذشته در جلسات شورای آموزش و پرورش دو رویداد مهم به تصویب رسید که در کل کشور بی‌نظیر و شاخص بود.

وی با تشکر از شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: شرکت نفت گچساران با تعامل و همکاری مناسب، هوشمند‌سازی 23 مدرسه با مجموع 150 کلاس در گچساران را برعهده گرفت که امیدوارم در مدت باقی مانده عملیات هوشمند‌سازی این مدارس به اتمام برسد.

مرادی تصریح کرد: تعمیر و بازسازی پنج مدرسه در حوزه نفت و گاز گچساران نیز یکی دیگر از برنامه‌های شرکت نفت گچساران در راستای همکاری با آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: تعمیر و بازسازی این مدارس از عهده آموزش و پرورش خارج بود که امیدوارم در مدت باقی مانده این مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شوند.

مرادی با انتقاد از قطع برق در برخی مدارس از فرماندار گچساران خواست تا در این زمینه با رؤسای ادارات خدمات‌رسان تشکیل جلسه داده و این موضوع پیگیری شود.

وی یک نوبتی کردن مدارس را قدمی بزرگ در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: سند تحول بنیادین در سال 90 رونمایی شد که نیروی انسانی متخصص، تغییر در محتوای کتاب‌های درسی و تغییر در ساختار سه محور مهم دگرگونی و آغاز این سند تحول است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به طرح هجرت سه که با همکاری بسیج سازندگی سپاه گچساران آغاز شده است، افزود: کارهای خوبی در راستای تعمیر، رنگ‌آمیزی، زیباسازی، بازسازی و مرمت مدارس صورت گرفته است که در این مورد نگرانی خاصی وجود ندارد.

مرادی تنها نگرانی آموزش و پرورش برای یک نوبتی کردن مدارس را مدرسه‌ای ابتدایی در روستای چهاربیشه گچساران عنوان کرد و بیان داشت: اعتباری افزون بر 300 میلیون ریال برای تعمیرات این مدرسه پیشنهاد شده بود که تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه گچساران در زمینه سازماندهی نیروی انسانی فرهنگیان از تمامی نقاط استان جلوتر است، تصریح کرد: سازماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش این شهرستان انجام شده است و پست‌بندی فرهنگیان 100 درصد تحقق پیدا کرده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران یکی از بحران‌های سال آینده آموزش و پرورش در سطح کشور را معلم مازاد عنوان کرد و ابراز داشت: در حال حاضر در گچساران با 17 معلم مازاد در ادبیات متوسط مواجه هستیم اما این تعداد را در پست‌های مختلف جایگزین خواهیم کرد.

مرادی یادآور شد: 97 درصد از انتصابات در آموزش و پرورش گچساران مشخص شده است.

وی تعداد دانش‌آموزان پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام سال جدید تحصیلی را افزون بر 23 هزار نفر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر به دلیل انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی به موقع بیش از 15 هزار و 800 نفر از دانش‌آموزان پیش از موعد مقرر برای سال جدید تحصیلی ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول