اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین همایش ائمه جماعات استان قم

ائمه جماعات نمونه قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: ششمین همایش بزرگ ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان قم که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفای قم برگزار شد، ائمه جماعات نمونه قم تجلیل شدند.

ائمه جماعات نمونه قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ششمین همایش بزرگ ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان قم با موضوع بصیرت با حضور فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و جمعی از مسئولان اجرایی استان قم در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفای قم برگزار شد.

در این همایش محمد دلبری شهردار قم، حجت‌الاسلام محمد آتش‌زر رئیس شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به سخنرانی پرداختند.

اجرای پروژه‌های عمرانی و ضرورت همکاری و مشارکت همه مردم با طرح‌ها و برنامه‌های دولت، تشریح و تبیین ابعاد و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم، ارائه گزارشی از برنامه‌های ستاد انسجام، ترویج تفکر بسیجی در میان روحانیون و ائمه جماعات و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از مهم‌ترین محورهای مورد بحث سخنرانان این همایش بود.

در پایان این همایش ائمه جماعات موفق و نمونه استان قم که در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مشارکت با پایگاه‌های مقاومت بسیج عملکرد مناسبی داشتند، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

هدف از برگزاری همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با عنوان «ستاد انسجام»، ایجاد ارتباط چهره به چهره میان بسیجیان و ائمه جماعات در راستای به حداقل رساندن مشکلات موجود در پایگاه‌های بسیج و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دو قشر ارزشمند برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول