اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب مسابقات قهرمانی کاراته فارس

علوم پزشکی تمام مدعیان را پشت سر گذاشت

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی کاراته فارس در بخش آقایان در تمام رده‌های سنی برگزار شد و تیم علوم پزشکی تمام مدعیان را پشت سر گذاشت.

علوم پزشکی تمام مدعیان را پشت سر گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی هیئت کاراته استان فارس، در این مسابقات که با استقبال کم‌نظیر کاراته‌کاهای بزرگسال این استان همراه بود، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مربیگری محمدجواد کشاورز و با به دست آوردن پنج مدال طلا، چهار نقره و سه برنز مقام نخست را از آن خود کرد.

البرز که در این مسابقات هدایت تیم خود را به کریم منصورآبادی سپرده بود، در رقابتی نفس‌گیر با ممسنی و در حالی که سایه این تیم را تا آخرین دقایق پشت سر خود حس می‌کرد، با احتساب چهار مدال طلا، چهار نقره و یک برنز که به دست آورد، نایب قهرمان شد.

همچنین تیم جوان آینده‌دار شهرستان ممسنی با مربیگری ابرهیم زراعتیان با به دست‌آوردن چهار مدال طلا، سه نقره و یک برنز کاراته‌کاهای خود به مقام سوم رضایت داد.

از نکات قابل توجه در این مسابقات تصمیم قاطع کمیته داوران مبنی بر اخراج تیم باشگاه صبای شیراز از مسابقات بود که با حمایت سرپرست هیئت کاراته و استقبال شرکت‌کنندگان و حاضران در سالن برگزاری مسابقات همراه بود.

اخراج این تیم پس از آن انجام گرفت که محمدهادی محمدی مربی این تیم با اعتراض به نحوه قضاوت داوران ضمن برهم‌زدن نظم مسابقات سعی در متشنج‌کردن جو محل برگزاری مسابقات را داشت.

مسئولیت داوری این مسابقات بر عهده حبیب اسماعیلی بود و عباس رضایی، محمد جواد شلتوک‌کار، عباس فلاح، حیدر روزی‌طلب، حمید ده‌بزرگی، محمدحسن‌زاده، مهدی فقیهی، علی نیری، اسماعیل زراعتیان، یوسف شهسواری، عبدالحسین صفری، محمدجواد کشاورز و قاسم عطایی مسئول کمیته داوران استان فارس را در امر قضاوت یاری کردند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول