اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

مشکلات سازمان‌های مردم نهاد فعال در خراسان رضوی برطرف شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان در مشهد گفت: مشکلات سازمان‌های مردم نهاد فعال در خراسان رضوی برطرف شود.

مشکلات سازمان‌های مردم نهاد فعال در خراسان رضوی برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید احمد رسولی‌نژاد در این نشست با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد پرداختن به امر آموزش را مهم‌ترین بخش هر فعالیتی دانست و گفت: توجه به آموزش در شروع هر کار از زمان پیامبر اکرم(ص) بوده و هم اکنون نیز یک مجموعه با آگاه‌سازی افراد در حوزه‌های مختلف می‌تواند به پیشبرد اهداف خود امیدوار باشد.

وی با اشاره به اهمیت ویژه موضوعات مربوط به جوانان در وزارت ورزش و جوانان، اظهار امیدواری کرد: در نخستین مرحله بررسی اعتبارات، مشکلات سازمان‌های مردم نهاد فعال در استان‌ها برطرف شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از گزارش کار و پیشنهادهای مطرح شده از سوی سازمان‌های مردم نهاد فعال در استان خراسان رضوی اظهار داشت: بعضی از موارد پیشنهادی در این نشست به منظور اجرایی شدن در شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان مطرح می‌شود.

در این جلسه، سیدهادی طالبیان معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز خواستار تسریع در فرآیند اخذ مجوز سازمان‌های مردم نهاد در استانداری و همچنین حمایت بیش از گذشته وزارت ورزش و جوانان از این مجموعه‌ها شد.

وی تاسیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و نمایشگاهی ویژه سازمان‌های مردم نهاد را از جمله نیازهای استان در این بخش دانست و ابراز امیدواری کرد: خراسان رضوی می‌تواند محلی برای پژوهش، آموزش و ارائه دستاوردهای سمن‌های مستعد جوانان در کل کشور باشد.

طالبیان افزود: با توجه به کارکردهای عمیق تشکل‌ها در سطح استان و کشور ضرورت تاسیس مرکزی به منظور رصد نیازمندی‌های این مجموعه‌ها، آشناکردن توانمندی‌های آنان با یکدیگر و برقراری ارتباط این مجموعه‌ها با دستگاه‌های دولتی محسوس است.

تاسیس مکانی به منظور فعالیت‌های فراغتی دختران، توجه بیشتر به تشکل‌های افراد خاص (نابینایان و ناشنوایان)، توجه به تشکل‌های حاشیه شهر، گلایه از کم توجهی وزارت ورزش و جوانان به موضوع ازدواج و خانواده و همچنین تاسیس نمایشگاه فصلی توانمندی‌های تشکل‌های جوانان از جمله موارد ذکر شده توسط نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در این نشست بود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول