اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح هجرت 3؛

36 مرکز آموزشی و فرهنگی مهریز زیباسازی و مرمت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: 36 مرکز آموزشی و فرهنگی مهریز در قالب طرح هجرت3، زیباسازی و مرمت می‌شوند.

36 مرکز آموزشی و فرهنگی مهریز زیباسازی و مرمت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حسن حاضری ظهر امروز در بازدید از اجرای طرح هجرت 3 با همراهی مسئول بسیج سازندگی استان یزد اظهار داشت: طرح هجرت 3 با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از توانمندی‌های دانش‌آموزان در امر ساخت و ساز، زیباسازی و مرمت مراکز آموزشی و فرهنگی در حال اجراست.

وی افزود: هم‌اکنون شاهد اجرای این طرح در 36 مرکز آموزشی و فرهنگی مهریز با به کارگیری 40 نفر از دانش‌آموزان شهرستان مهریز هستیم.

حاضری خاطرنشان کرد: این طرح برکات و ثمرات بسیاری دارد که علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، بسترهای لازم برای حرفه‌آموزی جوانان و نوجوانان استان را فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه این طرح از اوایل تیرماه در مهریز آغاز شده و تا پایان شهریورماه نیز ادامه دارد، افزود: این طرح موفقیت ‌لازم را در راستای شادابی و نشاط و توسعه کارآفرینی فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: یکی از بخش‌های طرح هجرت3، برنامه‌های فرهنگی است که دانش‌آموزان با شرکت در کلاس‌های آموزش قرآن، تقویتی، خاطره‌نویسی، شنا، عقاید و احکام و اردوهای فرهنگی این طرح از آن بهره‌مند خواهند شد.

حاضری، اجرای طرح هجرت3 را گامی مهم در راستای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان، استفاده از توانمندی‌ها و استعدادهای آنان، تقویت حس مسئولیت‌پذیری و در کنار آن بهبود وضعیت فضاهای آموزشی و کمک به دولت در اجرای طرح‌های بهسازی اعلام کرد.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول