اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

نمایشگاه بزرگ حامیان ولایت در شال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا از برپایی نمایشگاه بزرگ حامیان ولایت در شهر شال خبر داد.

نمایشگاه بزرگ حامیان ولایت در شال افتتاح می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه این نمایشگاه از عصر امروز به مدت 10 روز در صحن جنوبی مسجد جامع شهر شال دایر است، اظهار کرد: این نمایشگاه دارای 15 غرفه در بخش‌های مختلف فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی و همچنین حوزه ویژه ایثار و شهادت است.

سجاد اینانلو افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است مسئولان و مدیران بلندپایه شهرستانی طی مدت برگزاری نمایشگاه حامیان ولایت از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه توزیع ویژه‌نامه فرهنگی و دینی بین بازدیدکنندگان از بخش‌های دیگر این نمایشگاه است، تصریح کرد: تاکنون تعداد زیادی از این بسته‌های فرهنگی برای توزیع آماده شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه غرفه معرفی آثار و مقالات مرحوم آیت‌الله شالی از اساتید بزرگ علوم دینی کشور در طول ایام برپایی این نمایشگاه برای بازدید علاقه‌مندان دایر است، عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده عرضه رایگان محصولات دینی نیز در زمان برگزاری نمایشگاه بین بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

اینانلو ادامه داد: همچنین یکی از غرفه‌ها نیز در راستای اشاعه فرهنگ والای قرآنی به امر تولید و عرضه آثار دینی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه سلسله جلسات سخنرانی اساتید مطرح و کشوری علوم دینی در ایام برپایی این نمایشگاه در حاشیه این نمایشگاه به همت گردان امام حسین (ع) شهر شال برگزار می‌‌شود، بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم استقبال زیادی از این طرح از سوی جوانان و نوجوانان شالی انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به نصب بیش از هزار قطعه عکس از رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شالی در این نمایشگاه تصریح کرد: همکاری و مساعدت‌های ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین ‌زهرا در امر برپایی این نمایشگاه عکس شهدا بسیار فراوان و قابل تقدیر است.

اینانلو در خاتمه با بیان اینکه مساعدت‌های ویژه معاونت تبلیغات تیپ 82 صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در برپایی این نمایشگاه قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: حوزه برادران و خواهران بسیج شهر شال، شهرداری، شورای اسلامی بخش شال و همچنین ستاد یادواره این بخش نیز زحمات و تلاش‌های فراوانی را در امر برگزاری این نمایشگاه بزرگ متحمل شدند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول