اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی خبر داد

برپایی کارگاه‌های مهارت‌آموزی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی گفت: در ایام تابستان، کلاس‌های آشنایی با مشاغل و کارگاه‌های مهارت‌آموزی در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اجرا می‌شود.

برپایی کارگاه‌های مهارت‌آموزی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در خراسان‌رضوی

علی اصغر حاجی نقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: فاز جدید طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در خراسان‌رضوی، از ابتدای تعطیلات تابستانی سال‌جاری کلید خورده و با جدیت نیز دنبال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی ادامه داد: پنج مجتمع فرهنگی تربیتی در شهرهای سبزوار، دره‌گز و نیشابور به همراه هشت خوابگاه شبانه‌روزی استانی نیز، برای بهبود کیفیت این برنامه‌‌ها، در نظر گرفته شده است.

حاجی‌نقی افزود: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، کارگاه‌های مهارت‌آموزی و آشنایی با مشاغل نیز در ایام تابستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان‌های دولتی و خصوصی نیز در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، کمیته امداد را یاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی برگزاری تورهای یک روزه منطقه‌ای و نیز اعزام دانش آموزان و دانشجویان خراسان‌رضوی به اردوهای سراسری را از دیگر برنامه‌های تابستانی این نهاد برشمرد و گفت: در حال حاضر تعداد 1200 نفر به اردوگاه‌های کمیته امداد در استان‌های مازندران، گیلان، تهران، البرز و خراسان جنوبی اعزام شده‌اند.

حاجی‌نقی اظهار داشت: کانون‌های جوانان پیرو ولایت نیز در ایام تابستان میزبان 1000 دانش‌آموز هستند و برنامه‌های متنوعی را در زمینه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی در نظر گرفته‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه تا پایان تابستان 3 هزار و 200 دانشجو و دانش‌آموز زیرپوشش را از سراسر کشور در اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) پذیرش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: به طور میانگین هر هفته میزبان 300 نفر از کاروان‌های اردویی سراسر کشور هستیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول