اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول ورزش جوانان شهرستان چابهار:

نخستین ورزشگاه کریکت چابهار در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول ورزش جوانان چابهار گفت: برای نخستین بار ورزشگاه ویژه کریکت در پارک بهاران این شهرستان در حال ساخت است.

نخستین ورزشگاه کریکت چابهار در حال ساخت است

علی کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: اعتبار دیده شده برای طرح مذکور 4 میلیارد تومان است و مجموعه اعتبارات سال 90، برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهرستان چابهار 123 میلیارد سال بوده که این رقم برابر کل اعتبارات 30 سال گذشته است که نقطه عطفی در تاریخچه ورزش چابهار است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تاکید بر جایگاه مهندسی فرهنگی و ورزش در سند راهبردی جامع پنج ساله با رویکرد ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی خاطرنشان کرد: توسعه زیر ساخت‌های مورد نیاز مورد نیاز ورزشی به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر مسئول ورزش جوانان شهرستان چابهار گفت: قبل از پیروزی انقلاب فضای ورزشی در چابهار فقط یک زمین فوتبال خاکی بود و از آغاز پیروزی انقلاب تا سال 84، پنج پروژه در فضای ده هزار و 828 کیلومتر مربع با اعتبار 7 میلیارد و 100 میلیون ریال اجرایی شده است.

کلانتری ادامه داد: از آغاز دولت نهم در سال 85، دو پروژه ورزشی برای چابهار تعریف شده که مجموعه اعتبار ابتدایی آن بیش از 16 میلیارد ریال بوده که 104 متر مربع بر فضای ورزشی شهرستان چابهار افزوده شده است.

وی گفت: در سال 90، تعداد هشت پروژه ورزشی برای شهرستان چابهار تعریف شد، که مهم‌ترین آن مجموعه فرهنگی ورزشی دو هزار نفری چابهار با اعتبار 4.5 میلیارد تومان از پروژه‌های مهر ماندگار و پروژه بازسازی ورزشگاه دو هزار و 500 نفری شهید ریگی با اعتبار 3 میلیارد تومان است.

مدیر مسئول ورزش جوانان شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی در چابهار 27.2 سانتی‌متر است که تا پایان سال 94، از مرز 60 سانتی‌متر عبور می‌کند.

کلانتری افزود: در نظر داریم تا پایان برنامه پنجم توسعه سرانه فضای ورزشی شهرستان چابهار را به یک متر برسانیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 11 پروژه ورزشی برای شهرستان چابهار مصوب شده که اگر اعتبارات از محل ماده 180 کامل به این امر اختصاص نیابد به اهداف مدنظر توسعه زیرساخت‌ها نخواهیم رسید.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول