اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی دلفان خبر داد

قهرمانی بروجرد در مسابقات فوتسال کارکنان بهزیستی لرستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان دلفان گفت: به مناسبت هفته بهزیستی یک دوره مسابقه فوتسال در بین کارکنان ادارات بهزیستی استان لرستان به میزبانی شهرستان دلفان برگزار شد که تیم بروجرد قهرمان شد.

قهرمانی بروجرد در مسابقات فوتسال کارکنان بهزیستی لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، مراد خدایی امروز در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان بهزیستی لرستان در دلفان گفت: در این مسابقات که در سالن ورزشی شهدای دلفان به مدت یک روز برگزار شد 10 تیم از ادارات بهزیستی استان حضور داشتند و در پایان تیم‌های ادارات بروجرد، تیم ستاد الف اداره کل بهزیستی و اداره بهزیستی شهرستان دلفان مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه ورزش و تندرستی در بین کارکنان بهزیستی و گرامیداشت هفته بهزیستی عنوان کرد.

در ادامه معاون فرمانداری شهرستان دلفان ورزش کردن را زمینه‌ساز سلامت و آرامش هر فرد عنوان کرد و اظهار داشت: ورزش و پرداختن به سلامت فیزیکی، مهم‌ترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان است.نصرالله کریمی افزود: از آنجائی که تنها راه مقابله با تهاجم دشمنان علیه جامعه اسلامی در بخش‌هایی همچون اینترنتی، ابتذال، اعتقاد و گرایش‌های غرب در بین جوانان ورزش است، باید تلاش کنیم تا جوانان را به این مسیر هدایت و ترغیب کنیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول