اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله امینی:

تهیه سند راهبردی شهرداری با جدیت دنبال شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم با اشاره به ضرورت توجه به وضعیت ترافیکی شهر قم، از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تدویت سند راهبردی شهرداری تقدیر کرد.

تهیه سند راهبردی شهرداری با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله ابراهیم امینی در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهرداری قم مشکل اساسی در کشور را عمل نکردن به قانون دانست و با تاکید به رعایت قواعد و ضوابط و اخلاق اسلامی اظهار کرد: امیدوارم شهردار قم همانگونه که قوانین و مقررات را رعایت می‌کند، برای دیگران الگو باشد.

وی ضمن لزوم توجه به وضعیت ساخت و سازها در سطح شهر بر تفکیک آپارتمان‌ها از خانه‌های ویلایی تاکید کرد و بیان داشت: شهرداری باید به فکر کوچه‌های باریک محله‌های قدیمی شهر باشد.

امام جمعه قم ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اولویت‌ها تصریح کرد: تشخیص محل صرف بودجه مهم بوده که نیازمند کار مشاوره‌ای و تفکر صحیح است.

امینی با اشاره به زیارتی بودن شهر قم و توریست‌پذیر بودن این شهر و تذکر راجع به فراهم کردن شرایط مناسب برای رفاه حال مسافرین و زائرین اظهار داشت: مشکل ترافیک شهر و پارکینگ باید برطرف شود.

وی ضمن تاکید بر حمایت از خصوصی‌سازی پارکینگ‌ها گفت: راه حل معضل ترافیک شهر، یکطرفه کردن کوچه‌ها و عمل به آن به طور جدی و تامین پارکینگ فروشگاه‌ها و ادارات است، از سوی دیگر فروش خودرو باید تحت کنترل باشد و اجازه فروش ماشین و همچنین پلاک‌گذاری آن مشروط به داشتن پارکینگ باشد.

امام جمعه قم در ادامه اظهار داشت: اعمال شما مسئولان نشانه اسلامی بودن نظام است و مسئولانی که درست عمل نکنند باعث دوری برخی افراد از دین می‌شوند چون آثار دین را در اعمال این مسئولان نمی‌بینند و این بدبینی‌ها تقصیر دین نیست و علت آن عمل نکردن به دین است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول