اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‌ای به وزیر نیرو صورت گرفت

انتقاد نماینده رشت از افتتاح نمایشی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب رشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به وزیر نیرو از افتتاح نمایشی پروژه تصفیه خانه فاضلاب رشت انتقاد کرد.

انتقاد نماینده رشت از افتتاح نمایشی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی‌نژاد دقایقی قبل نامه‌ خود به وزیر نیرو را به دفتر این خبرگزاری در رشت ارسال کرد که در آن خطاب به وزیر نیرو ذکر شده بود: ضمن تبریک ایام شعبانیه، شنیده‌ها حاکی از حضور جنابعالی برای افتتاح پروژه فاضلاب «خط انتقالی تصفیه‌خانه» به شهر رشت است و به طور یقین مردم مهمانواز این شهر از حضور شما خوشحال می‌شوند اما افتتاح پروژه مهمی مانند فاضلاب که 22 سال از آغاز آن می‌گذرد و کمتر از 10 درصد خطوط انتقال به بهره‌برداری نرسیده است، جای بسی تاسف و سئوال دارد.

کوچکی‌نژاد در  ادامه نامه خود آورده است: آقای وزیر مدیر عامل آبفای شهری گیلان چند هفته قبل در جلسه‌ای با حضور استاندار محترم و مسئولان اعلام کرده بود که با تمام امکانات می‌توانیم تنها 20 درصد پروژه را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم و آن هم در صورتی که منابع مالی آن تامین شود.

وی اضافه کرد: نمی‌دانیم چه معجزه‌ای رخ داده که سریعا بحث افتتاح پروژه فاضلاب با حضور جنابعالی اعلام شده و این پروژه جزو پروژه‌های مهر ماندگار است.

نماینده مردم رشت در مجلس در ادامه نامه خود به وزیر نیرو ذکر کرده است: با فرض اینکه در دولت دهم این پروژه تکمیل شود بسیار خوشحال شدم که از این فرصت پیش آمده بتوانیم پروژه را به اتمام برسانیم و پیام خوش دولت دهم را به مردم دهیم اما....

وی ادامه داد: آقای وزیر، بخشی از مردم رشت هنوز آب شرب ندارند و هر وقت بارندگی می‌شود بیشتر مناطق شهر را آب سطحی و فاضلاب که با هم مخلوط می‌شوند فرا می‌گیرد و زندگی مردم با بوی تعفن فاضلاب سخت‌تر می‌شود و به طور یقین پس از حضور جنابعالی با نمایندگان باید پاسخگوی مردم باشیم.

کوچکی‌نژاد افزود: اینجانب نه تنها در افتتاح نمایشی و ضعف عملکرد شرکت‌های آبفای شهری و روستایی استان شرکت نمی‌کنم بلکه از طرف مردم ولایت‌مدار این حق را برای خودم محفوظ می‌دارم تا از این طریق قانونی و اهرم‌های نظارتی مشکل مردم را پیگیری کنم و از دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی درخواست دارم مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری کرده و با کسانی که از اعتماد مردم به نظام مقدس سوءاستفاده می‌کنند، برخورد کنند.

به گزارش فارس، پروژه تصفیه خانه فاضلاب رشت قرار است فاز نخست آن صبح فردا 25 تیر جاری در منطقه روستای فخب رشت افتتاح شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول