اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان:

کنگان به 21 پزشک برای طرح پزشک خانواده نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان گفت: بندر کنگان به 21 پزشک برای اجرای دقیق و صحیح طرح پزشک خانواده نیاز دارد.

کنگان به 21 پزشک برای طرح پزشک خانواده نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان زینب حسینی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: سلامت یکی از اساسی‌ترین ارکان نیازهای جامعه است و تلاش مداوم مسئولان در بهبود وضع سلامت جامعه بسیار اثرگذار بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: تحقق عدالت در تمامی عرصه‌ها یکی از اولویت‌های اساسی دولت‌های دکتر احمدی‌نژاد بوده و از تمام پتانسیل و ظرفیت موجود در این راستا استفاده شده که حاصل آن اقداماتی است که شاهد آن بوده‌ایم.

وی اجرای طرح پزشک خانواده را تحقق عدالت بهداشتی در جامعه قلمداد کرد و افزود: در دولت‌های نهم و دهم اقدامات ارزنده‌ای به منظور ارائه هر چه بهتر و مطلوب‌تر خدمات بهداشتی صورت پذیرفت و اجرای طرح پزشک خانواده یکی از مؤثرترین اقدامات در راستای تحقق عدالت بهداشتی و سلامت در جامعه است.

حسینی بیان داشت: در شهرستان کنگان به منظور اجرای این طرح برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت پذیرفته و زمینه مناسب برای اجرای این طرح را به وجود آورده‌ایم و بر اساس برنامه‌های موجود از شهریور ماه سال جاری شاهد اجرای طرح پزشک خانواده در شهرستان کنگان خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح از بقیه نقاط استان جلوتر هستیم و تمامی شرایط اجرای طرح را مهیا کرده‌ایم ادامه داد: بر اساس اقدامات صورت پذیرفته ستاد اجرایی این طرح در شهر کنگان فعال شده است و هدف آن اجرای هر چه مطلوب‌تر این طرح است.

حسینی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح پزشک خانواده در شهرستان کنگان به 21 پزشک نیاز داریم گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به ازای هر 15 هزار نفر از اهالی کنگان چهار پزشک تعریف شده و تاکنون 8 نفر از پزشکان مورد نیاز، تایید و به شهرستان اختصاص یافته‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با تاکید بر نقش آمار در اجرای این طرح بیان داشت: با توجه به شروع این برنامه در شهرستان نقش اطلاعات و آمار در اجرای هر چه بهتر این برنامه ضروری است و اکنون که در فاز ورود اطلاعات در برنامه سرشماری هستیم باید کمیته آمار و فناوری اطلاعات مشکلات و مسائل را به درستی و دقت مورد بررسی قرار دهد و در جهت رفع مشکلات احتمالی بکوشد.

حسینی در همین ارتباط یادآور شد: این اطلاعات و آمار باید به عموم مردم رسانده شود تا آنها نیز با اهداف این طرح ملی بیشتر آشنا شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان تصریح کرد: به منظور اطلاع‌رسانی به مردم دستگاه smscenter خریداری می‌شود تا آخرین اطلاعات مهم بهداشتی و درمانی در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول