اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

بازگشایی بلوار پیامبر اعظم دلیل اصلی کاهش ترافیک نیمه شعبان بود

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر قم گفت: بهره‌برداری از بلوار پیامبر اعظم و بازگشایی آن در نیمه شعبان دلیل اصلی کاهش ترافیک بود.

بازگشایی بلوار پیامبر اعظم دلیل اصلی کاهش ترافیک نیمه شعبان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسیح‌الله معصومی اظهار داشت: مدیریت ترافیک مبتنی بر کار تخصصی و کارشناسی اعم از تهیه طرح ترافیکی معابر و مسیرها و مدیریت طراحی پارکینگ‌ها و افتتاح بلوار پیامبر اعظم از دلایل اصلی کاهش ترافیک در نیمه شعبان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: ترافیک مبتنی بر حمل و نقل عمومی، استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، همراهی و همکاری و حضور تمام وقت کارکنان و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک موجب ترافیک روان در محدوده مسجد مقدس جمکران شد.

معصومی ضمن اشاره به هدایت صحیح و راهنمایی زائران و مجاوران از مبادی ورودی شهر به توقفگاه‌ها و محدوده مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: مکان‌یابی مناسب نقاط مسافرپذیر و تخلیه مسافر و دپوی وسایل نقلیه عمومی در درون‌شهر و محدوه مسجد مقدس جمکران موجب شد زائران و مجاوران سفری آسان به مسجد مقدس جمکران داشته باشند.

وی راه‌اندازی مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و استفاده از یک لاین کامل برای حمل و نقل عمومی اتوبوس و تاکسی، کانالیزه شدن تمام مسیرهای دسترسی به جمکران، جلوگیری از ورود بی‌رویه وسایل نقلیه غیرضروری به معابر دسترسی و محدوده مسجد مقدس جمکران را از دیگر دلایل کاهش ترافیک ذکر کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اطلاع‌رسانی مطلوب و به موقع در خصوص طرح ترافیکی منطقه و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی به‌ جای وسایل شخصی را در نیمه شعبان بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: استقرار کارشناسان ویژه حوزه حمل و نقل در هر پارکسوار و ارائه آمارهای مربوطه به صورت لحظه به لحظه و مدیریت آمارها توسط ستاد مرکزی موجب پیشگیری از بروز ترافیک و تسهیل در تردد وسائل نقلیه عمومی و شخصی شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول