اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واحدهای صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان جریمه شدند

خبرگزاری فارس: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، واحدهای صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان جریمه شدند.

واحدهای صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان، در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اجرای مطلوب قانونی هدفمندی یارانه‌ها و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با توجه به گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در چند نوبت در شهرستان‌های سیستان‌و‌بلوچستان مبنی بر عدم درج قیمت، گرانفروشی و عرضه کالای قاچاق ازسوی چند واحد صنفی متخلف دراین شهرستان‌ها، پرونده‌هایی دراین زمینه در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

در این راستا پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی، شعب یادشده با توجه به مستندات موجود در پرونده‌ها تخلفات انتسابی را محرز تشخیص و واحدهای متخلف را به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کنند.

* نظارت بر درمانگاه‌ها با همکاری تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درقالب اکیپ نظارتی در سطح شهر برگزار شد.

در این بازرسی‌ها که رئیس شعبه ویژه تخصصی ـ بهداشتی تعزیرات حکومتی زاهدان و رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه احدی از کارشناسان این اداره حضور داشتند، از درمانگاه محمد رسول‌الله (ص) در خیابان دانشجو، درمانگاه ایثار در خیابان آزادی، درمانگاه انصار در خیابان شهید مزاری، درمانگاه خیام در خیابان خیام و ساختمان پزشکان جمهوری بازدید به‌عمل آمد.

در همین راستا بازرسان ضمن ارائه تذکرات لازم به تمامی آنها، به سه مورد مبهم در زمینه خدمات ارتودنسی، معالجه ریشه و ترمیم دندان برخورد کردند که برای انجام کار کارشناسی به کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ارجاع شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول