اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زنجان:

نخستین جشنواره ملی عکس کوشا در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: نخستین جشنواره ملی عکس کوشا به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زنجان در این استان برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ملی عکس کوشا در زنجان برگزار می‌شود

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی عکس کوشا به منظور تحقق شعار تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

وی تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید، صنعت، کشاورزی‌، اقتصاد و هر آنچه که به کار و تلاش مربوط باشد را از موضوعات این جشنواره عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه از دیگر موضوعات این جشنواره است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه هر عکاس می‌تواند حداکثر 10 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، افزود: عکس‌ها می‌تواند سیاه و سفید و رنگی باشد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل فرم شرکت در جشنواره الزامی است، خاطرنشان کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در صورت شرکت باید معرفی‌نامه از کانون عضو و یا دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خود را به همراه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مقدمی یادآور شد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان حق دارد از آثار منتخب در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری استفاده کند.

وی با بیان اینکه از بین آثار ارسالی 30 اثر انتخاب می شود، افزود: این آثار در قالب کتاب چاپ و به همه شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: از بین آثار ارسالی 30 عکس انتخاب و برای هر عکس مبلغ 300 هزار ریال حق‌التالیف تعلق می‌گیرد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار 20 مرداد ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: انتخاب و داوری آثار 25 مرداد ماه صورت می‌گیرد.

مقدمی با بیان اینکه اختتامیه و اهدای جوایز شش شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از یکم شهریور ماه سال جاری نمایشگاه آثار برگزیده افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دو نفر از عکاسان برگزیده مبلغ پنج میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان یادآور شد: برای دو نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مبلغ پنج میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر در نظر گرفته شده است.

وی اعضای هیئت داوران این جشنواره را دکتر محمد خدادادی مترجم‌زاده‌، حمیدرضا بازرگانی‌ و ناصر محمدی عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به استان زنجان- خیابان شیخ فضل‌الله نوری‌ ـ فرهنگسرای امام خمینی (ره) طبقه سوم ـ دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ارسال کنند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول