اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت داوطلبان سلامت انجام شد

راه‌اندازی ایستگاه‌های پزشک خانواده در بیمارستان‌های زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی ستاد پزشک خانواده سیستان‌وبلوچستان از راه‌اندازی ایستگاه‌های پزشک خانواده در بیمارستان‌های زاهدان با مشارکت داوطلبان سلامت خبر داد.

راه‌اندازی ایستگاه‌های پزشک خانواده در بیمارستان‌های زاهدان

 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، حمید محمدی اظهار داشت: این ایستگاه‌ها در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و آشنایی مردم با برنامه پزشک خانواده راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این ایستگاه‌ها در بیمارستان‌های خاتم، امام علی، علی اصغر، نبی اکرم، بوعلی و تامین اجتماعی زاهدان با مشارکت داوطلبان سلامت راه‌اندازی شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: 40 نفر از داوطلبان سلامت در این ایستگاه‌ها با هدف اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و آشنایی مردم با برنامه پزشک خانواده مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: داوطلبان سلامت در این ایستگاه‌ها علاوه بر اطلاع‌رسانی کار ثبت نام از خانواده‌ها را هم برعهده خواهند داشت.

معاون فنی مرکز بهداشت سیستان‌وبلوچستان ایستگاه‌های پزشک خانواده را چهارمین سری ایستگاه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی عنوان کرد که با مشارکت داوطلبان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه افزود: قبل از این ایستگاه‌های سلامتی با هدف کنترل بیماریهای CCHF، ایدز و تالاسمی در مراکز تحت پوشش دانشگاه با عملکرد موفق داوطلبین سلامت راه‌اندازی شده است.

وی از داوطلبان سلامت به عنوان حلقه مستحکمی یاد کرد که با تلاش صادقانه خودشان ارتباط مسئولان بهداشتی را با سطوح محیطی جامعه برقرار می‌کنند و با دیدگاهی روشن و خودجوش، با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است تعداد 3 هزار و 587 نفر داوطلب سلامت در سطح استان پهناور سیستان‌وبلوچستان با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همکاری می‌کنند و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین میزان داوطلب سلامت را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول