اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

خبرنگاران امانتداری در اطلاع‌رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: یکی از مسائلی که هر خبرنگار باید به آن توجه کند، امانتداری در عرصه اطلاع‌رسانی است.

خبرنگاران امانتداری در اطلاع‌رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد ولی‌زاده امروز در همایش استانی خبرنگاران افتخاری بسیج استان قم اظهار داشت: خبرنگاری شغلی ارزشمند، ماندگار و الهی است.

وی ادامه داد: اگر خبرنگار تلاش کند قلم خود را در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی به کار گیرد، کار او ارزش صد چندان به دست آورده و ماندگار می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) ابراز داشت: خبرنگاران لحظات را ثبت و ماندگار کرده و موجب می‌شوند رویدادها تاثیر صد چندان بیابند.

وی با اشاره به لزوم نیت الهی برای کار در عرصه رسانه گفت: یکی از عناصر اصلی ماندگاری در هر کاری نیت الهی است که موجب می‌شود اقدامات ارزش و اصالت بیابند.

ولی‌زاده ادامه داد: اگر خبرنگار با نیت الهی در مسیر اطلاع‌رسانی گام بردارد، می‌تواند جامعه را به اهداف و آرمان‌های والای الهی نزدیک کند.

وی با اشاره به بایسته‌های کار خبرنگاری افزود: حق‌مدار بودن یکی از مهم‌ترین ویژگی اصحاب رسانه است که موجب می‌شود آنها در حرفه خود به سعادت جامعه کمک کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) ابراز داشت: یکی دیگر از مسائلی که هر خبرنگار باید به آن توجه کند، امانتداری در عرصه اطلاع‌رسانی است.

وی گفت: حتی مخالفت ما با اشخاص و یا جریان‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نباید موجب شود که از مسیر اعتدال خارج شده و در اطلاع‌رسانی به دروغ متوسل شویم.

ولی‌زاده با اشاره به ویژگی‌هایی که برای یک خبرنگار ضروری است عنوان داشت: نخستین ویژگی مهمی که خبرنگار باید داشته باشد، بصیرت است.

وی افزود: بصیرت چراغی است که مسیر ما را روشن کرده و معیارهای حرکت در راه سعادت دنیا و آخرت را برای ما مشخص می‌سازد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول