اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تحریم‌های دشمنان تاثیری در پیشرفت ملت ایران ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تحریم‌های دشمنان تاثیری در روند پیشرفت همه‌جانبه و حرکت رو به رشد ملت ایران نداشته و نخواهد داشت.

تحریم‌های دشمنان تاثیری در پیشرفت ملت ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آورده است: جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در معرض توطئه‌های ظالمانه مستکبران و صهیونیست‌ها قرار داشته و آنان از هیچگونه دسیسه علیه ملت ایران کوتاهی نکرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: دشمن به بهانه‌های واهی فشار خود را تشدید کرده که در سایه عنایت‌های خدا، رهبری‌های حکیمانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب همه نقشه‌های شیطانی آنان نقش بر آب شده و ملت سربلند و سرافراز از این مراحل سربلند بیرون آمده است.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی، فرزندان رمضان و دلدادگان محرم و عاشورا هستند و درس عزت را از مکتب سرور آزادگان آموخته‌اند آمده است: دشمنان بدانند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و کشوری که ایمان و اخوت دارد هرگز ذلت نخواهد پذیرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی به وحدت تاکتیکی رسیده‌اند بنابراین اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران ضرورت بیشتری پیدا می‌کند و انتظار همه از مسئولان قوای سه‌گانه این است که با همدلی و اتکال علی‌الله، برنامه‌ریزی و تدبیر حکیمانه، بسترهای لازم برای خدمت به مردم، تحقق عدالت و پیشرفت کار، تولید،اخلاق و معنویت را بیش از پیش فراهم کنند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به دهه آخر ماه شعبان‌المعظم و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آورده است: امید است همه اقشار مردم شریف، روحانیت، رسانه‌ها، آگاهان و دلسوزان جامعه برای استفاده بهینه از فرصت این ماه شریف، ارتقای اخلاق، معنویت و خدمت به محرومان، نیازمندان و ایتام تلاش کنند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه قرآن، دعا و انس با خداوند متعال و ماه بیداری و معرفت و طهارت روح و تزکیه نفس است آمده است: همه باید با استفاده هر چه بهتر از فرصت‌های این ماه شریف و حضور در بارگاه خدا بهترین اعمال را در کارنامه خود ثبت کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول