اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 آمل:

2 حادثه تصادف در آمل 11 نفر را راهی بیمارستان کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی آمل گفت: بر اثر دو سانحه تصادف در شهرستان آمل، 11 مصدوم راهی بیمارستان شدند.

2 حادثه تصادف در آمل 11 نفر را راهی بیمارستان کرد

جواد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه بامداد امروز بر اثر تصادف یک خودرو زانتیا و یک خودرو پژو در مسیر پل ورودی هردورود 9 نفر مصدوم شدند، افزود: این افراد به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

وی یادآور شد: این مصدومان شامل پنج مرد، یک کودک و سه زن بودند که به جز یک نفر از بیماران مرد که در بخش بستری است و حال عمومی خوبی دارد بقیه بیماران بعد از درمان سرپایی در اورژانس بلافاصله مرخص شدند.

رمضانی با اشاره به اینکه ساعت 2 و 45 دقیقه نیمه شب گذشته نیز بعد از تونل شماره 4 محور هراز ریز سنگ موجب مصدوم شدن دو نفر شد، یادآور شد: ریزش سنگ بر روی یک دستگاه خودروی سمند و تصادف ناشی از این برخورد موجب مصدوم شدن سرنشینان این خودرو شد.

وی با بیان اینکه مصدومان ناشی از این حادثه وضعیت عمومی خوبی دارند، با اشاره به ضرروت رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی اظهار داشت: در شرایط بارانی و لغزنده بودن جاده‌ها، راننده‌ها باید حریم قانونی، حق تقدم و فاصله میان دو خودرو را رعایت کنند تا دچار حادثه نشوند.

انتهای‌ پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول