اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میثاقیان با اشاره به محرومیت در نخستین بازی لیگ برتر:

چون قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال نمی‌تواند بنشیند من را هم محروم کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: به عقیده بنده چون قلعه‌نویی بر روی نیمکت استقلال نمی‌تواند بنشیند بنده را نیز از نشستن بر روی نیمکت محروم کرده‌اند.

چون قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال نمی‌تواند بنشیند من را هم محروم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر میثاقیان عصر دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران که سی‌ام ماه جاری در ورزشگاه‌ آزادی برگزار می‌شود، با بیان اینکه پیش‌بینی کردن رتبه آلومینیوم در این فصل بسیار سخت و این فصل برای این تیم تازه وارد به لیگ برتر فصلی سخت است، افزود: اگر امسال در لیگ بمانیم، شاهکار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هواداران نیز باید تا آخرین لحظه از تیم حمایت کنند و بازیکنان ما نباید مغرور شوند و بدون حاشیه کار خود را انجام دهند، افزود: من همواره تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته‌ام و صادقانه با آنها حرف زده‌ام و امسال نیز رسانه‌های هرمزگانی باید در راستای موفقیت تیم آلومینیوم تلاش کنند.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان هم‌چنین تمرینات آلومینیوم پیش از آغاز مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم آلومینیوم طی روزهای گذشته تمرینات خود را به دور از حواشی انجام داده است و این می‌تواند روند تیم را مثبت و رو به جلو نگه دارد.

میثاقیان با بیان اینکه نخستین سال حضور تیم آلومینیوم در لیگ برتر برای این تیم بسیار سخت خواهد بود، اضافه کرد: تیم آلومینیوم در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه حدود 60 درصد بازیکنان فصل گذشته این تیم حفظ شده‌اند، افزود: در حد توان باشگاه بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده‌ایم که هر کدام از آنها انگیزه فراوانی برای درخشش در لیگ برتر دارند.

میثاقیان با اشاره به بازی‌های تیم آلومینیوم در لیگ دسته یک افزود: سال گذشته در بدترین شرایط تیم را پنج هفته زودتر قهرمان کردیم.

وی با بیان اینکه امسال تیم یکدستی را بسته و در اختیار دارد، اظهار داشت: بازیکنان این تیم تنها به خاطر پول بازی نمی‌کنند و از لحاظ فنی در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

این مربی در ادامه با اشاره به روند یارگیری تیم آلومینیوم افزود: ما در حد توان مالی باشگاه اقدام به خرید بازیکن کردیم و بیشتر بازیکنانی که از شهرداری تبریز و شاهین بوشهر به آلومینیوم آمدند شاگردان سابق من هستند و تنها به خاطر من به آلومینیوم آمدند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان تصریح کرد: بازیکنان امسال آلومینیوم تحمل کار در شرایط سخت و بی‌پولی را دارند و با توجه به انگیزه بالای این بازیکنان به نظرم بازیکنان آلومینیوم در این فصل بسیار بیشتر از بازیکنان میلیاردی لیگ برتر خواهند درخشید.

میثاقیان در خصوص بازیکنان جدا شده از تیم آلومینیوم گفت: ما به هیچ بازیکنی نگفتیم که از تیم برود و تنها در این فصل من پسرم بهتاش میثاقیان را نخواستم و به او گفتم از آلومینیوم جدا شود و سایر بازیکنان خودشان از تیم رفتند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان افزود: بازی مقابل استقلال همانند دیگر مسابقات است و ما در این دیدار در صورت کسب هر نتیجه‌ای هیچ چیز را از دست نخواهیم داد، اما این بازی برای تیم پرمهره استقلال بسیار مهم‌تر است و آنها تنها به دنبال پیروزی در خانه خود هستند، اما من همواره مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه گرفته‌ام و امیدوارم بتوانیم استقلال را ببریم.

میثاقیان هم‌چنین تمرین کردن در شرایط آب و هوایی بسیار گرم بندرعباس را سخت عنوان کرد و اظهار داشت: ما این روزها مجبور هستیم در شرایط آب و هوایی بسیار گرمی تمرین کنیم و این مسئله برای بازیکنان جدید ما که بیشتر از مناطق شمالی کشور آمده‌اند بسیار سخت است و این شرایط آنها را آزار می‌دهد اما امیدوارم بازیکنان ما به این آب و هوا عادت کنند.

وی در ادامه سخنان خود پیرامون اعلام محرومیت از نشستن بر روی نیمکت تیم آلومینیوم طی بازی با استقلال تهران اضافه کرد: به عقیده بنده چون قلعه‌نویی بر روی نیمکت استقلال نمی‌تواند بنشیند بنده را نیز از نشست بر روی نیمکت محروم کرده‌اند، چرا که اگر این حرف نادرست است باید فدارسیون همان سه ماه پیش که بازی‌های آلومینیوم در لیگ دسته یک به پایان رسید اطلاع‌رسانی لازم را صورت می‌داد.

میثاقیان افزود: به نظرم اگر این بازی در مقابل تیم‌های شهرستانی برگزار می‌شد این محرومیت اعمال نمی‌شد چرا که بنده معتقدم در بازی آخر آلومینیوم در فصل گذشته دسته یک، محرومیت‌ام را گذرانده‌انم.

وی گفت: فدارسیون می‌توانست لطف بیشتری به آلومینیوم بکند چرا که این تیم برای نخستین بار است که در لیگ برتر به میدان می‌رود، هر چند که در صورت نبودن بنده بر روی نیمکت تیم کار خود را به خوبی در میدان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول