اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان خبر داد

برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه رمضان در آبادان

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان از برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در ماه رمضان در این منطقه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه رمضان در آبادان

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، با اشاره به تأمین نیازمندی‌های اساسی شهروندان در ماه رمضان اظهار کرد: نمایشگاه ضیافت به مدت یک ماه روزه‌داری مردم برای تهیه مایحتاج اساسی مانند روغن، برنج، چای و شیر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: هم‌اکنون امکانات اولیه این نمایشگاه آماده و برای عصر فردا در خیابان دبستان فروشگاه بزرگ الزهرا شهرستان آماده افتتاح است.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان با اشاره به تعداد غرفه‌های این نمایشگاه گفت: تعداد غرفه‌ها متغیر است و می‌تواند در طول زمان برگزاری نمایشگاه تغییر کرده، افزایش یابد اما در حال حاضر 24 غرفه در نمایشگاه آماده فعالیت هستند.

وی ادامه داد: کسانی که کالای خاصی را برای عرضه دارند اما جز‌و مایحتاج اصلی عرضه شده در نمایشگاه نیست، اگر تخفیف ویژه‌ای برای کالای خود در نظر بگیرند در این نمایشگاه دارای غرفه می‌شوند.

زندی افزود:‌ ما در نظر داریم برای رفاه حال روزه‌داران مرغ یارانه‌ای و گوشت گرم را برای عرضه در نمایشگاه طرح ضیافت داشته باشیم و هم‌اکنون با دو کارگزار خوزستانی برای عرضه گوشت گرم مذاکره داشته‌ایم.

وی با اشاره به اولویت اختصاص غرفه‌ها به کاسب‌داران آبادانی گفت: اولویت غرفه‌داری در این نمایشگاه با کاسب کاران آبادانی است و به همین منظور دو غرفه برای عرضه محصول خرمای کشاورزان آبادانی در این نمایشگاه وجود دارد.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان در خصوص درصد تخفیف کالاهای این نمایشگاه تصریح کرد: عرضه کالاهای این نمایشگاه بین حداقل 10 درصد و حداکثر 20 درصد تخفیف دارد و تخفیف بالای 25 درصد نمی‌تواند صحیح باشد زیرا درصدی از سود به امور جاری نمایشگاه اختصاص دارد.

وی با باین اینکه امیدواریم با این اقدام بتوانمی خشنودی و رضایت خاطر شهروندان را فراهم آوریم، اضافه کرد: غرفه‌ها تقریباً رایگان در اختیار کاسب‌کاران قرار داده می‌شود و درصدی از سود دریافتی فروش کالاها از آنها اخذ می‌شود.

زندی در پایان گفت: همه شهروندان و کسبه شهرستان آبادان هر گونه پیشنهادی در رابطه با اضافه غرفه جدید یا عرضه کالای خاص را با مجمع امور صنفی در میان بگذارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول