اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه:

تجلیل از زنان سرپرست خانوار تجلیل از تمام جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: زنان سرپرست‌ خانوار بدون حمایت مردان‌، خانواده خود را استوار نگه می‌دارند و باید از آنها تجلیل کرد.

تجلیل از زنان سرپرست خانوار تجلیل از تمام جامعه است

 نسرین بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تبریک هفته بهزیستی اظهار کرد: از اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برای حمایت از زنان تاثیرگذار در اجتماع تشکر و قدردانی می‌کنم.

بهادری با ذکر آیه" رجال قوامون علی النساء" ادامه داد: در تعریف این آیه وقتی یک درخت می‌خواهد ثمر دهد اگر حمایت نشود محصول نمی‌دهد یک چوب کوچک کنار آن قرار می‌دهند تا محکم بایستد، نقش مردان در زندگی زنان همانند چوب حمایت‌کننده است و زنان نیز همان درختی هستند که ثمر می‌دهند.

 وی با اشاره به اینکه زنان ایرانی توانمند هستند و در شرایط سخت و بحرانی زندگی می‌توانند با حفظ نجابت خانواده خود را هدایت کنند افزود: تجلیل از زنان سرپرست‌ خانوار تجلیل از تمام جامعه است چراکه مهمترین وظیفه زنان تحکیم بنیان خانواده است و این زنان بدون حمایت مردان خانواده خود را استوار نگه‌می‌دارند. 

 وی از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری استان کرمانشاه 923 هزار نفر را تعداد زنان اعلام کرد و گفت: امروز حضور زنان در اجتماع و کسب درآمد آنها بسیار می‌تواند در تحکیم خانواده موثر باشد چراکه فقر یکی از عوامل فروپاشی نهاد خانواده‌ها است.

بهادری افزود: زنان سرپرست خانوار استان که تحت پوشش کمیته امداد هستند امسال 34 هزار و 292 نفر است که نسبت به سال گذشته 2.5 درصد افزایش نشان می‌دهند. 

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول