اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین ‌زهرا اعلام کرد

کمبود امکانات تنها بیمارستان بویین‌زهرا برای اجرای طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین‌ زهرا از کمبود امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای پیشبرد طرح پزشک خانواده در تنها بیمارستان این شهرستان خبر داد.

کمبود امکانات تنها بیمارستان بویین‌زهرا برای اجرای طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احد احمدی صبح امروز در پنجمین نشست راهبردی طرح پزشک خانواده که با حضور احمد عجم استاندار قزوین در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح پزشک خانواده در سطح ملی برگزار و ارزیابی‌ها نشان از مثبت و قابل قبول بودن این طرح دارد.

وی افزود: ‌این طرح با هدف رعایت عدالت و کاهش هزینه‌ها صورت می‌گیرد که نیازمند نگاه جدی همه دستگاه‌ها است.

فرماندار بویین‌زهرا ادامه داد: با اجرای این طرح عدالت محوری دولت در بحث سلامت اجرا می‌شود که این دستاوردی مهم و بزرگ به حساب می‌آید.

احمدی ادامه داد:‌ محتوای این طرح نشان از استقبال خوب و مطلوب از آن دارد زیرا این طرح کمک می‌کند تا هزینه‌های کاذب به هزینه‌های واقعی تبدیل شود.

وی یادآور شد:‌ بخشی از این طرح از سوی جامعه پزشکان و مردم موجب نگرانی شده است که از آن جمله می‌توان به اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی اشاره کرد که باید در این زمینه با پرهیز از شتاب‌زدگی هوشمندانه عمل کرد.

فرماندار بویین‌زهرادر خصوص اقدامات انجام شده در این شهرستان پیرامون اجرای طرح پزشک خانواده خاطرنشان کرد: آموزش پرسنل ستادی شبکه بهداشت و ابلاغ اعضای کمیته‌های این طرح از برنامه‌های اجرا شده در بویین‌زهرا است.

احمدی عنوان کرد: 18 مرکز بهداشتی بویین‌زهرا نیز به رایانه تجهیز شده و مناطقی که ظرفیت لازم را دارا بودند نیز از ADSL بهره برده‌اند.

وی ادامه داد: سرشماری شهرها و جمع‌آوری اطلاعات آماری نیز تا به امروز طبق برنامه صورت گرفته است.

وی با تقسیم نیاز‌ها به 2 دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تصریح کرد: اعضای شورای سلامت شهرستان نیز به صورت مستمر آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به تنها بیمارستان این شهرستان و نیازهای آن تاکید کرد: تنها بیمارستان بویین زهرا نیازمند امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای پیشبرد این طرح است تا بتوان این طرح عظیم ملی را که بسیار در عدالت‌محوری دولت در بخش سلامت نقش دارد به درستی اجرا کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول