اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

بزرگ‌ترین بیمارستان توانبخشی کشور بهره‎برداری می‏شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: بزرگ‌ترین بیمارستان توانبخشی کشور همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بزرگ‌ترین بیمارستان توانبخشی کشور بهره‎برداری می‏شود

ظاهر رستمی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ساختمان ستاد هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: سالیانه افزون بر 10 میلیون نفر در سراسر کشور از طریق برنامه‌های مختلف آموزشی در سطح مدارس، مساجد و بخش‌های گوناگون و یا از طریق رسانه‌های عمومی آموزش می‎بینند، همچنین برای افزون بر یک میلیون نفر نیز در رشته‌های مختلف آموزش فنی و تخصصی ارائه می‎‏شود.

وی با اشاره به تقویت ناوگان امداد و نجات کشور در طی مدت دو سال گذشته، گفت: از دو سال گذشته تاکنون افزون بر 80 درصد ناوگان امداد و نجات کشور بازسازی و نوسازی شده است، به طوری که حتی در بسیاری از استان‌های کشور این نوسازی به مرز صد درصد رسیده است.

رستمی از افتتاح بزرگ‌ترین بیمارستان توانبخشی کشور در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: بزرگ‌ترین بیمارستان توانبخشی کشور همزمان با هفته دولت بهره‎برداری خواهد شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به میزان اعتبارات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال 90 نسبت به سال پیش از آن 80 درصد رشد اعتبار داشته‎ایم و اگر میزان اعتبارات تخصیص داده شده افزایش یابد در سال‌جاری بودجه بیشتری برای این استان در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت پایگاه‌های جاده‌ای این استان مطلوب و مناسب است، گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، تا پایان سال 91 افزون بر 12 پایگاه در این استان راه‌اندازی خواهد شد.

رستمی عمده‌ترین نیاز جمعیت هلال احمر این استان را تقویت بخش درمانی دانست و افزود: بخش درمانی و حوزه توانبخشی استان نیاز به تقویت دارد و به محض اینکه مکان مناسبی برای احداث ساختمان فیزیوتراپی در نظر گرفته شود، مراحل احداث پروژه ساختمان درمانی و فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر استان پیگیری و تا پایان سال احداث خواهد شد.

وی با اشاره به مراحل آماده‌سازی پایگاه امداد هوایی این استان، گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با استاندار چهارمحال و بختیاری مقرر شد آشیانه‌‌ این پایگاه احداث شود که به محض آماده‌سازی مکان، بالگرد امداد و نجات به هلال احمر استان اعطا خواهد شد.

رستمی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‎شود ساخت آشیانه تا پایان سال 92 تکمیل و به بهره‌برداری برسد، که به محض تکمیل پروژه در اسرع وقت این بالگرد به استان چهارمحال و بختیاری واگذار می‎شود.

ساختمان ستاد هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول