اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان خبر داد

اختصاص اعتبار برای آسفالت کردن خیابان‌های گچساران

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان از اختصاص اعتبار یک‌میلیارد و 760 میلیون ریالی به آسفالت خیابان‌ها و معابر گچساران خبر داد و گفت: عملیات آسفالت و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهری آغاز شده است.

اختصاص اعتبار برای آسفالت کردن خیابان‌های گچساران

سید عبدالکریم قاضی‌فر ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب با سرعت و کیفیت قابل قبول، از اهداف برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات شهرداری دوگنبدان است.

وی اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی را سبب افزایش رضایتمندی مردم دانست و بیان داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام باید تا مدت زمان مناسب و با سرعت بیشتر پیگیری و اجرا شود.

هزینه 354 میلیون تومانی شهرداری دوگنبدان برای آسفالت خیابان‌ها و معابر

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه خیابان‌ها و معابر شهر از لحاظ تخریب و فرسودگی آسفالت در وضعیت نامناسبی قرار دارد، افزود: عملیات آسفالت خیابان‌ها و معابر گچساران در دستور کار شهرداری قرار گرفته و در حال انجام است.

قاضی‌فر تصریح کرد: ادارات خدمات‌رسان گچساران باید همکاری لازم را نسبت به انجام عملیات حفاری در سطح خیابان‌ها با شهرداری داشته باشند.

وی یادآور شد: ناهماهنگی ادارات خدمات‌رسان به ویژه آب و فاضلاب، خسارت‌های زیادی به شهرداری وارد کرده و نارضایتی مردم را در پی دارد.

قاضی‌فر با اشاره به فعال ‌شدن اکیپ‌های نظارتی و آسفالت‌ریزی در شهرداری بیان داشت: در راستای رفاه حال مردم، روکش آسفالت محله‌ها و لکه‌گیری بلوار اصلی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی اذعان داشت: در شش ماهه پایانی سال 90 افزون بر 300 تن قیر با هزینه‌ یک‌میلیارد و 780 میلیون ریال خریداری و مورد استفاده قرار گرفت.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه عملیات آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌های گچساران آغاز شده است، افزود: برای شش ماهه نخست امسال 217 تن قیر با هزینه‌ای افزون بر یک‌میلیارد و 760 میلیون ریال خریداری شده است.

قاضی‌فر تصریح کرد: ساماندهی وضعیت معابر و برخورد با سد معبر خیابان‌ها نیز از دیگر اقدامات شهرداری در چند ماه اخیر بوده است.

وی یادآور شد: افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد واحدهای اجرایی شهرداری نسبت به ماه‌های قبل، نشان‌دهنده پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان و انجام بهتر امور توسط مجریان با وجود مشکلات موجود است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول