اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال استان چهارمحال و بختیاری:

والیبال چهارمحال و بختیاری مشکل مالی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان چهارمحال و بختیاری گفت: والیبال در این استان با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند.

والیبال چهارمحال و بختیاری مشکل مالی دارد

علی‌رضا شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به باخت 3 بر صفر دوشنبه شب والیبال منتخب شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در برابر تیم ملی والیبال نوجوانان اظهار داشت: در بازی دوستانه نتیجه اصلا مهم نیست.

وی افزود: والیبال در این استان در مسیر رشد و ترقی قرار گرفته است و امروز در این دیدار دوستانه برابر تیم والیبال نوجوانان نشانه‌هایی از رشد در این رشته ورزشی مشاهده می‌شد.

شجاعی با بیان اینکه تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از 21 تیرماه جاری در استان چهارمحال و بختیاری اردو زده‌ است، گفت: در این مدت که تیم ملی والیبال نوجوانان در این استان اردو زده است مربیان ما تمرینات آن‌ها را به دقت بررسی می‌کنند تا بتوانند از علم و دانش آن‌ها استفاده کنند.

رئیس هیئت والیبال استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این مدت چند روزه که تیم ملی والیبال نوجوانان در این استان اردو زده‌ است ما کلاس‌های آموزشی برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم دانش و علم مربیان تیم ملی را به مربیان این استان منتقل کنیم.

وی بیان داشت: تیم ملی والیبال نوجوانان در یک بازی دوستانه دیگر عصر امروز به مصاف والیبال منتخب شهرستان بروجن می‌رود.

شجاعی تاکید کرد: در صورتی که شرایط برای اردوی دوباره ملی‌پوشان والیبال در رده‌های سنی مختلف به این استان فراهم شود در رشد و شکوفا شدن استعدادهای والیبال این استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه این رشته ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری با مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکلات مالی مواجه است گفت: مشکل مالی در این استان یکی از موانع شکوفا شدن والیبال این استان است.

شجاعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر والیبال استان چهارمحال و بختیاری هیچ ملی‌پوشی ندارد و ما امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، والیبالیست‌های ما بتوانند با نشان دادن توانمندی‌های خود به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند و زمینه را برای ملی‌پوش شدن بیشتر ورزشکاران این استان فراهم کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول