اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

100 درصد بودجه ورزشگاه نقش جهان ابلاغ شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: 100 درصد اعتبار ورزشگاه نقش جهان در قالب پروژه‌های مهر ماندگار ابلاغ شده است.

100 درصد بودجه ورزشگاه نقش جهان ابلاغ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی ترکاشوند پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح خانه وزنه‌برداری اصفهان و سالن 25 آبان اظهار کرد: با نظر وزیر ورزش برای تکمیل پروژه‌های ورزشی استان اصفهان در سال جاری اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ورزشگاه‌های تبریز، اهواز و شیراز بیان کرد: در دولت نهم و دهم به اندازه کل تاریخ ورزش ایران پروژه ورزشی و زیر ساخت آماده شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به افتتاح سالن ورزشی حماسه 25 آبان اشاره کرد و افزود: این سالن شش هزار نفره 18 هزار متر مربع فضای ورزشی و اداری دارد و از لحاظ کیفیت و کمیت و طراحی در کشور بی‌نظیر است که 15 میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است.

وی به تکمیل ورزشگاه نقش جهان نیز اشاره کرد و گفت: پس از انتخاب پیمانکار مقرر شده بود با صرف بودجه 30 میلیاردی این ورزشگاه ظرف مدت دو سال تکمیل شود اما با تصمیم ابتکاری رئیس جمهور، جمعی از پروژه‌های عمرانی مهم کشور در قالب مهر ماندگار قرار گرفته‌اند و ورزشگاه نقش جهان نیز یکی از این پروژه‌ها بود، از این رو پس از نشستی که با پیمانکار انجام شد، این ورزشگاه در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول