اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هواپیمایی ترکیه در منطقه جنوب:

تحریم‌ها در صنعت هواپیمایی ایران تاثیر ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هواپیمایی ترکیه در منطقه جنوب کشور گفت: تحریم‌ها در صنعت هواپیمایی ایران تاثیر ندارد.

تحریم‌ها در صنعت هواپیمایی ایران تاثیر ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد آلاگوز بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هواپیمایی ترکیه و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرارداد همکاری امضاء کردند.

مدیرکل دفتر هواپیمایی ترکیه در منطقه جنوب ابراز داشت: با این قرارداد همکاری ایران‌ایر و ترکیش‌ایر می‌توانند از ظرفیت‌های بیشتری استفاده کنند.

وی گفت: بر اساس این قرارداد همکاری‌های این دو خط هوایی رشد چشم‌گیری می‌یابد و دو شرکت به مسافران خود خدمات بهتری ارائه می‌دهند.

آلاگوز تصریح کرد: در این راستا دو شرکت از ظرفیت‌ها و صندلی‌های یکدیگر برای خدمات بهتر به مسافران خود استفاده می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: بدین ترتیب پروازهای هر دو شرکت مهم هواپیمایی منطقه به شرکت دیگر فرصت رشد خدمات به مسافران را می‌دهد.

به گفته مدیرکل دفتر هواپیمایی ترکیه در منطقه جنوب تحریم‌ها تاثیری در خدمات صنعت هواپیمایی ایران ندارد و بر اساس این تفاهمنامه ایران‌ایر هرجا که پروازی نداشته باشد از ظرفیت‌های ترکیش‌ایر استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حتی بلیط‌های صادر شده از طرف شرکت سهیم نیز با شماره ویژه آن کشور برای مسافران صادر می‌شود.

مدیرکل دفتر هواپیمایی ترکیه در منطقه جنوب اضافه کرد: این شرکت در سال 2012 نیز توانست اسکار شرکت‌های هواپیمایی را به دست آورد.

آلاگوز تصریح کرد: دو خط پروازی از کرمانشاه و اصفهان نیز به مقصد استانبول در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود تا شهروندان این شهرها نیز سفرهای خارجی خود را راحت‌تر دنبال کنند.

وی تصریح کرد: از شیراز نیز از شهریور ماه هر روز پروازهای استانبول برقرار می‌شود تا مسافران این خط هوایی دیگر دغدغه بلیط نداشته باشند. 

مدیرکل دفتر هواپیمایی ترکیه در منطقه جنوب افزود: پروازهای این خط هوایی ساعات نخستین بامداد برقرار است تا مسافرانی که از این پرواز برای دیگر کشورهای اروپایی استفاده می‌کنند بتوانند تا پیش از ظهر به مقصد خود برسند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول