اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت هرمزگان:

نظارت بر اماکن فروش مواد غذایی هرمزگان تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه سلامت محیط و کار علوم پزشکی هرمزگان گفت: به منظور نظارت بیشتر بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی در ماه مبارک رمضان، نظارت‌ها در این ماه تشدید می‌شود.

نظارت بر اماکن فروش مواد غذایی هرمزگان تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نواب رازمند بعد از ظهر امروز طی جلسه‌ای با محوریت نظارت بیشتر بر اماکن پحش مواد غذایی اظهار داشت: به منظور نظارت بیشتر بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی در ماه مبارک رمضان  بازید و نظارت سرزده از اماکن؛ شامل فروشگاه و سوپرمارکت، نانوایی، قنادی‌ها و اغذیه فروشان سطح استان هرمزگان تشدید می‌شود.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مناسب در تهیه غذای سالم به ویژه رعایت نکات بهداشتی در تهیه مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان، افزود: داشتن کارت تندرستی متصدیان و کارکنان اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی از الزامات است که به هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت.

 مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان یادآور شد: وسایل کار باید با مواد ضدعفونی استاندارد ضد عفونی و تمیز شود، فضای مغازه‌ها و کارگاه‌های تهیه غذا باید خنک باشد و کادر فعال کارگاه‌ها و آشپزخانه‌های مواد غذایی از دستکش و روپوش استفاده کنند.

رازمند ادامه داد: در صورت نامطلوب بودن بهداشت محیط یا عرضه غیر بهداشتی محصول تولیدی بر اساس قوانین و مقررات بهداشتی اقدام می‌شود .

وی با درخواست از مردم برای خرید از اماکن معتبر و بهداشتی خاطرنشان کرد: مواد خوراکی باید از اماکن بهداشتی و دارای پروانه کسب تهیه شود و دستفروشان در عرضه مواد خوارکی معتبر نیستند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان با اشاره به اینکه مردم مشتریان اصلی اماکن مواد غذایی هستند از همه مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد غیر بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراتب را برای پیگیری سریعاً با شماره فوریت‌های سلامت محیط 2226666 اعلام نمایند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول