اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خبر داد

دستگیری یک مسافر در پارس جنوبی با 5 کیلوگرم تریاک

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از دستگیری مسافر در پارس جنوبی با پنج کیلوگرم تریاک خبر داد.

دستگیری یک مسافر در پارس جنوبی با 5 کیلوگرم تریاک

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه خدابخش نیکنام شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌های نیروی انتظامی است.

وی افزود: در سال تولید ملی باید شرایط را برای ایجاد امنیت پایدار فراهم کنیم و مردم و مسئولان باید همکاری و مشارکت لازم را در این راستا داشته باشند.

فرمانده ویژه انتظامی پارس جنوبی با بیان اینکه مسافر حامل مواد مخدر در پارس جنوبی دستگیر شد خاطر نشان کرد: با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر پارس جنوبی، یک نفر مسافر حامل مواد مخدر شناسایی و بیش از پنج کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

نیکنام در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر پارس جنوبی در راستای مبارزه با مواد مخدر و برقراری امنیت اجتماعی حین کنترل یک دستگاه اتوبوس مسافربری در ایستگاه شهید مصطفی خمینی به یک نفر مسافر به نام یوسف مظنون شدند.

وی اضافه کرد: پلیس بلافاصله وسایل نامبرده را بازرسی کرد که در این عملیات موفق به کشف مقدار 5 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این مسافر قصد انتقال مواد را از بندرعباس به اهواز داشته است.

نیکنام گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای تامین امنیت پایدار در منطقه پارس جنوبی استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد امنیت بیشتر باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول