اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه اعلام کرد

بهره‌مندی 42 درصد از کرمانشاهیان از مزایای تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 42 درصد از جمعیت استان از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 42 درصد از کرمانشاهیان از مزایای تامین اجتماعی

حمید‌رضا پاکدامن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین نهاد بیمه کشور است که 33 میلیون از جمعیت کشور از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

پاکدامن تصریح کرد: نقش تامین اجتماعی در برقراری عدالت اجتماعی با 18 نوع خدمت، نقش بسزایی در حمایت از بیمه‌شدگان برعهده دارد و دومین تولید‌کننده درمان بعد از وزرات بهداشت است.کرمانشاه 27 هزار بیمه شده اصلی و بیش از 27 هزار مستمری‌بگیر دارد‌.

مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه 42 درصد از جمیعت استان از مزایای تامین اجتماعی استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد‌: در بحث و گسترش نظام بیمه‌ای کشور با تعریف گروه‌هایی، می‌توان افراد بیشتری را وارد چتر بیمه‌ای تامین اجتماعی‌ کرد.

وی مهمترین گروهی که وارد چتر بیمه‌ای شدند را کارگران ساختمانی برشمرد و گفت: این قشر از جامعه بیشترین آسیب را می‌دیدند که تحت پوشش کامل بیمه قرار گرفته‌اند و از تمام مزایای بیمه‌ای برخوردار شده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: در استان کرمانشاه 18 هزارکارگر ساختمانی جذب بیمه تامین اجتماعی شده‌اند. رانندگان درون‌شهری و برون‌شهری نیز از گروهای جدید هستند که وارد چتر بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی شدند‌.

پاکدامن با اشاره به طرح ساماندهی بیمه وانت‌بارها که توسط سازمان تاکسیرانی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: 50 درصد معافیت بیمه‌ای برای این گروه در نظر گرفته شده که از محل قانون هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول