اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان خبر داد

افزایش سرعت خدمات‌دهی در ادارات ثبت‌احوال سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: خدمات‌دهی در ادارات ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان تا پایان مرداد ماه افزایش می‌یابد.

افزایش سرعت خدمات‌دهی در ادارات ثبت‌احوال سیستان‌وبلوچستان

علی زاهدی نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با فارس اظهار داشت: خدمات‌دهی در ادارات ثبت احوال سیستان و بلوچستان به دلیل تعداد زیاد خدمات ارائه شده به مراجعان و گستردگی ادارات در سطح استان و اینکه ارتباط میان ادارات و پایگاه سازمان ثبت احوال برای ارائه خدمات از طریق خطوط دیتا برقرار است سبب کند شدن سرعت ارائه خدمات و منتظر ماندن مراجعان برای ارائه خدمات است.

وی افزود: ثبت احوال سیستان و بلوچستان از سال گذشته برای برطرف کردن این مشکل با مذاکرات انجام شده با مخابرات استان و هماهنگی با سازمان ثبت احوال کشور بر آن شد تا با برقراری ارتباط استان از طریق فیبر نوری و افزایش پهنای باند از دو مگابایت به 18 مگابایت با پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور سبب افزایش سرعت خدمات دهی و امنیت بیشتر در جابجایی اطلاعات شود.

زاهدی‌نیا گفت: با راه‌اندازی فیبر نوری در ادارات ثبت احوال از ابتدای شهریور ماه ارائه خدمات به هم استانی‌ها با کمترین زمان ممکن و با سرعت صورت خواهد گرفت و شعار تسهیل و تسریع و تکریم ارباب رجوع محقق می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول