اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد بوشهر خبر داد

اجرای 67 طرح تحقیقاتی در دانشگاه آزاد بوشهر

خبرگزاری فارس: معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: 67 طرح تحقیقاتی و سه طرح خارج از دانشگاه با یک میلیارد و 200 میلیون ریال در استان در دست اجرا داریم.

اجرای 67 طرح تحقیقاتی در دانشگاه آزاد بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر داوود یحیایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 80 مقاله آی اس آی و بیش از 29 اختراع در سال‌های اخیر توسط این واحد انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین توسط معاونت پژوهشی تعداد 8 کتاب منتشر شده و 16 کتاب در حال انتشار در شورای انتشارات این واحد است.

یحیایی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر حدود 15 هزار دانشجو با 80 رشته کارشناسی و 15 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترای تخصصی و حدود 180 عضو هیئت‌های علمی اقدامات و برنامه‌‌های پژوهشی مهمی را داشته است.

وی راه‌اندازی و چاپ و انتشارات در 5 مجله، مجله علمی تحقیقات تعلیمی و غنایی زبان و ادبیات فارسی با درجه علمی پژوهشی و درجه آی اس سی، مجله علمی علوم منابع طبیعی جی آی اس با درجه علمی و پژوهشی و درجه آی اس سی، مجله علوم مهندسی جنگل با درجه علمی عمومی در حال اخذ درجه علمی و پژوهشی، مجله علوم آبزیان با درجه علمی عمومی در حال اخذ درجه علمی و پژوهشی، مجله مهندسی مخابرات با درجه علمی عمومی را از مهم‌ترین برنامه‌های صورت گرفته توسط این معاونت عنوان کرد.

معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: مجموعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها با حدود 7 هزار مترمربع شامل 5 ساختمان و 76 کارگاه و آزمایشگاه در رشته‌های مختلف فنی، مهندسی و تجربی در این واحد آموزشی است و در حال راه‌اندازی آزمایشگاه رشته مهندسی بهره‌برداری نفت و مهندسی پلیمر نیز هستیم.

یحیایی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از 50 مورد شرکت اعضای هیئت علمی در کنفرانس داخلی داشته‌ایم و حدود 50 مورد در کنفرانس‌های بین‌المللی خارجی شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مرکز رشد دانشگاه مجوزهای اولیه را گرفته و در حال اخذ مجوز از وزارت علوم هستیم.

یحیایی شرکت تیم روباتیک و تیم سازه‌ای ماکارونی در مسابقات متعدد و کسب مقام در این مسابقات را از دیگر فعالیت‌های این معاونت عنوان کرد.

وی گفت: کتابخانه واحد بوشهر در قالب 3 کتابخانه دانشکده تحصیلات تکمیلی، دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده ادبیات و علوم انسانی با بیش از 55 هزار عنوان کتب فارسی و بیش از 21 هزار کتب لاتین و حدود 350 مجله علمی بسیار غنی است که از سال 87 دانشجوی دکترای تخصصی در رشته ادبیات فارسی تربیت می‌کند و نخستین‌ دانشجوی دکترای تخصصی پی اچ دی این واحد در تیرماه امسال دفاع خواهد ‌کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول