اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عشایر فارس خبر داد

رویکرد سپاه جذب نیرو در طرح صالحین است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عشایر فارس گفت: رویکرد اصلی سپاه پاسداران در سال جاری جذب نیروی جدید در قالب اجرای طرح صالحین است.

رویکرد سپاه جذب نیرو در طرح صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بهروز صادقی بعد از ظهر امروز در همایش مجمع بسیج عشایر فارس اظهار داشت: شرکت جوانان در طرح صالحین، نظام اسلامی را در برابر دشمنی‌های استکبار بیمه می‌کند.

صادقی خاطرنشان کرد: در راستای گسترش فرهنگ بسیجی، اجرای طرح شورای اندیشه به صورت ماهانه در تمام حوزه‌های بسیج عشایر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید تمام برنامه‌های این نهاد مردمی بر مبنای فرهنگ بسیجی تهیه و تنظیم شود تا شاهد پیشرفت کشور به ویژه استان فارس در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشیم.

فرمانده سپاه عشایر فارس بیان کرد: جامعه عشایری با تقدیم یک‌هزار و 200 شهید یکی از بازوان انقلاب اسلامی در دفاع از کیان این مرز و بوم بوده و در حمایت از ولایت نیز پیشگام است.

جانشین معاون سیاسی سپاه فجر فارس در ادامه همایش طی سخنانی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان با بسیاری از توطئه‌ها از سوی استکبار غرب و شرق رو‌به‌رو بوده و در شرایط کنونی، دشمنان انقلاب با ابزار تبلیغاتی و ماهواره‌ای به جنگ ایران اسلامی برخاسته‌اند که در این مورد بسیجیان به عنوان افسران جنگ نرم بسیاری از این ترفندها را خنثی کرده‌اند.

الماس نصر خاطرنشان کرد: محاصره اقتصادی و تحریم‌ها با اجرای اقتصاد مقاومتی بی‌اثر و ناکام مانده است.

جانشین معاون سیاسی سپاه فجر فارس اضافه کرد: دشمنان قسم خورده با ایجاد 150 بحران قصد نفوذ، استحاله و فروپاشی انقلاب اسلامی ایران را داشته‌اند که با حضور و درایت آحاد جامعه به ویژه رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد استمرار جمهوری اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه امت واحده اسلامی به برکت خون شهدا در اوج قدرت و سربلندی قرار دارد، افزود: وظیفه بسیجیان در این برهه از زمان پاسداری از خون شهدا و تشخیص حق علیه باطل است.

نصر بیان کرد: برای مقابله با ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی به فرموده مقام معظم رهبری باید واقعیت‌ها را به مردم بازگو کرد تا فشارها و جنگ روانی از سوی استکبار کاهش یابد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول