اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد صورت گرفت

برگزاری ‌نخستین گردهمایی مسئولان انجمن‌های نمایش بسیج کشور

خبرگزاری فارس: طی مراسمی نخستین گردهمایی مسئولان انجمن‌های نمایش بسیج استان‌های با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان در تالار عمارت مفخم بجنورد برپا شد.

برگزاری ‌نخستین گردهمایی مسئولان انجمن‌های نمایش بسیج کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد رئیس بسیج هنرمندان خراسان‌شمالی عصر امروز در این مراسم افتتاحیه این گردهمایی اظهار کرد: این گردهمایی با هدف تبادل‌نظر و افزایش هم‌گرایی مسئولان انجمن‌های نمایش بسیج سطح استان‌ها برگزار می‌شود.

محمدحسین بهشتی تصریح کرد: طی دو روز برگزاری این گردهمایی شرکت‌کنندگان در برنامه‌های هم‌اندیشی با موضوع نقد فضای نمایش کشور و همچنین با مدیران انجمن نمایش بسیج دیدار و به گفت‌وگو خواهند نشست. 

وی میزبانی نخستین گردهمایی مسئولان انجمن‌های نمایش بسیج کشور را به ابتکار استان دانست و گفت: علاوه بر این نشست‌ها، میهمانان شرکت‌کننده از اماکن گردشگری و تاریخی بجنورد بازدید به عمل خواهند آورد.

رئیس بسیج هنرمندان خراسان‌شمالی اظهار امیدواری کرد تا برگزاری این گردهمایی به اعتلا و رشد و بالندگی هنر تئاتر بیانجامد.

به گزارش فارس قنادیان رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور و حسین مسافر آستانه رئیس انجمن‌های نمایش بسیج در این گردهمایی حضور دارند.

خراسان‌شمالی از قطب‌های تئاتر کشور به شمار می‌رود که علاوه بر میزیانی سه دوره تئاتر رضوی، جشنواره تئاتر ایثار و دو دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر را در سال‌های اخیر میزبانی کرده است.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول