اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

مردم و مسئولان باید با حفظ ارزش‌ها شکرگزار نعمت انقلاب باشند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین انقلاب اسلامی ایران را یک نعمت دانست و گفت: مردم و مسئولان باید با حفظ ارزش‌ها شکرگزار نعمت انقلاب باشند.

مردم و مسئولان باید با حفظ ارزش‌ها شکرگزار نعمت انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان تهران و جمعی از مدیران و مسئولان این نهاد در استان تهران با ایشان اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی با پیروزی انقلاب اسلامی نعمت را بر این مردم تمام کرد، ملت با اتکا به پروردگار متعال با دست خالی در برابر رژیم پهلوی پیروز شدند، ما هیچ از خود نداشتیم، هویت ما، فرهنگ ما، اقتصاد و سیاست ما، همه و همه متعلق به اربابان غربی رژیم پهلوی بود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی با عزت و اقتدار کامل در دنیا می‌درخشد، گفت: رهبر ما یک رهبر و مدیر معمولی نیست، یک رهبر دینی با خصوصیات خاص دینی است، یک فرد با تقوا است، این افتخار است، در تمام دنیا چنین مساله‌ای دیده نمی‌شود، کشور ما منحصر به فرد است و باید قدر این نعمات را دانست، باید شکر نعمت را به جا آوریم و شکر این نعمت خدمت مسئولان به این مردم و پایبندی مردم و مسئولان به اصول و ارزش‌ها است.

وی در ادامه به برخی از مشکلات کشور اشاره کرد و افزود: مشکلات در یک کشوری با بیش از 70 میلیون نفر جمعیت طبیعی است، آن هم کشوری که در برابر تمام قدرتمندان جهان ایستاده است، سلطه را نپذیرفته و فریاد عدالت‌خواهی سر داده است.

امام جمعه ورامین در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی غرب و آمریکا اشاره کرد و گفت: غرب از نظر اقتصادی و فرهنگی به بن‌بست و پوچی رسیده است، تعداد بی‌خانمان‌ها و بیکاران این کشور هر آینه در حال افزایش است، آن‌وقت این کشور می‌آید و برای دنیا نسخه می‌پیچد، شما در داخل مشکل دارید، برای دنیا پدری نکنید.

محمودی بیمه تامین اجتماعی را عاملی از عوامل برقراری عدالت اجتماعی خواند و تاکید کرد: بدانید که خدمت به بازنشستگانی که عمر خود را برای خدمت به این مردم صرف کردند، مورد عنایت پروردگار است.

امام جمعه ورامین اضافه کرد: این صحیح نیست که کسی که بهترین دوران عمر خود را، جوانی خود را به مملکت خدمت کرده است در سن پیری و کهولت که نیاز به خدمت دارد تنها بماند، خیر، باید به این عزیزان خدمات‌رسانی انجام شود، آن هم در سطح عالی و در شان این عزیزان باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تامین اجتماعی را خدمت بزرگی برای همه اقشار جامعه به‌ویژه برای طبقه مستضعف و اقشار متوسط جامعه دانست و عنوان کرد: مردم باید قدر این خدمت را بدانند و حمایت دولت و مردم از این سازمان افزایش یابد، آنهایی که حق بیمه پرداخت می‌کنند با طیب خاطر این امر را انجام دهند، چرا که این کار مردمی است، کار بزرگی است، اگر کسی هم توانایی دارد کمک بیشتری به این سازمان کند، تقویت تامین اجتماعی تقویت بنیه اجتماعی و اقتصادی کشور است.

در ابتدای این دیدار داریوش صالح‌پور مدیرکل تامین اجتماعی استان تهران، علی برخ رئیس اداره تامین اجتماعی ورامین، حمید جنیدی رئیس اداره تامین اجتماعی قرچک هر کدام به طور جداگانه گزارشاتی از تامین اجتماعی و سازمان و اداره متبوع خود خدمت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی ارائه کردند.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول