اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رادیو معارف صورت می‌گیرد

بررسی مشکلات مبلغان دینی در برنامه «فانوس»

خبرگزاری فارس: ویژه برنامه «فانوس» از تازه‌های تولید رادیو معارف به بررسی دستاوردها و مشکلات مبلغان دینی در ماه رمضان می‌پردازد.

بررسی مشکلات مبلغان دینی در برنامه «فانوس»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، ماه مبارک رمضان از فرصت‌های مناسب برای تبلیغ است. مناسبت زمانی این ماه به‌گونه‌ای است که دل‌های مردم آمادگی بهتری را برای شنیدن پیام دین دارند و طلاب نیز خود را آماده می‌کنند تا در این ماه به اقصی نقاط کشور عزیمت کنند تا بخشی از وظیفه ذاتی خود که همان تبلیغ اسلام است را انجام دهند و به همین مناسبت رادیو معارف اقدام به تولید ویژه برنامه «فانوس» کرده است.

در این ویژه برنامه دستاوردهای تبلیغی در ماه مبارک رمضان و مشکلات موجود برای مبلغین در سفرهای تبلیغی بررسی می‌شود. همچنین در این برنامه خاطرات سفر به شهرهای مختلف میهن اسلامی توسط مبلغین حوزوی بازگو خواهد شد.

ویژه برنامه «فانوس» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی محمدی‌ضیاء، گویندگی مرتضی بهرامی‌خشنودی، گزارشگری محمدجواد امامیان در ماه مبارک رمضان از ساعت 21 و 45 دقیقه از شبکه سراسری معارف تقدیم شنوندگان این رادیو خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول