اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش اسکواش مازندران خبر داد

آموزش اسکواش به صورت رایگان ‌برای دانش‌آموزان‌

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش اسکواش مازندران آموزش اسکواش را برای دانش‌آموزان نیمه رایگان اعلام کرد.

آموزش اسکواش به صورت رایگان ‌برای دانش‌آموزان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیداسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه اسکواش مازندران با بیان اینکه پانزدهمین خانه اسکواش کشور در مرکز مازندران به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: بعد از پنج سال پیگیری نخستین خانه اسکواش مازندران با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان در مازندران شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: ورزشکاران مازندرانی اگر در سطح کشور جایگاه چهارمی را کسب کردند تاکنون بدون کورت اسکواش ورزش می‌کردند در این بخش تلاش کردیم با جذب مربی خارجی به تقویت ورزشکاران این رشته بپردازیم.

احمدی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های متعددی برای استفاده از ظرفیت سنین مختلف در ورزش اسکواش مازندران داریم، بیان داشت: اجرای طرح الماس استعدادیابی است که از تمام سنین در این ورزش انجام‌ می‌شود.‌

وی از برگزاری لیگ استانی در شش ماهه نخست سال جاری در مرکز مازندران خبرداد و گفت: حضور 10 تیم از آقایان و بانوان در مازندران فضای تبلیغ را برای این رشته ورزشی فراهم می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال کلاس آموزشی مربیگری سطح یک را در مرکز مازندران داریم، اظهار داشت: تاکنون علاقمندان زیادی اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: برپایی دو کلاس مربیگری و داوری را در برنامه‌های سال جاری خود آوردیم.

احمدی تجهیزات ضروری ورزش اسکواش را راکت و توپ دانست و گفت: از سوی فدراسیون راکت و توپ به خانه اسکواش ارائه شد ولی به لحاظ استقبال ورزشکاران کافی نیست.

وی تکمیل خوابگاه خانه اسکواش مازندران را تدبیری مناسب دانست وگفت: سالن کنفرانس برای خانه اسکواش مازندران طراحی شد که این موقعیت خانه ورزش تخصصی را افزایش داد.

رئیس هیئت ورزش اسکواش مازندران اظهار داشت: تمام زمینه‌ها برای مسابقات هفته پایانی لیگ در مازندران فراهم است تا شایستگی مازندران را در سطح کشور نشان دهیم.

وی آموزش اسکواش را برای دانش‌آموزان نیمه رایگان اعلام کرد و یادآور شد: کودکان کمتر از 10 سال به صورت رایگان آموزش اسکواش را در این خانه می‌گذرانند‌

احمدی مسابقات اسکواش جام رمضان را برای دو قشر آقایان و بانوان دانست و گفت: تمامی برگزیده‌های مسابقات اسکواش جام رمضان از سوی فدراسیون تجلیل می‌شوند.

وی از حضور ورزشکاران اسکواش مازندران در رقابت‌های کشوری خبر داد و گفت: امسال در رقابت‌های مختلف اسکواش کشور مازندران تیم قدری را اعزام کرد.

احمدی اذعان داشت: با بهره‌برداری از خانه اسکواش مازندران به مرور ورزشکاران ما در سطح کشور حرفی برای گفتن دارند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول